Pre nego što dođu kod mene na konsultacije, klijenti su najčešće već probali neku od popularnih dijeta. Većina njih. Čak i kad nije u pitanju konkretna dijeta, nešto restriktivno obično jeste.

Većini njih je dobro poznat „sindrom 1. januara“ kada svečano okreću novi list i odlučuju da se hrane pravilno, jedu isključivo zdravu hranu, treniraju 5x nedeljno, budu fit do leta…

A neki optimističniji isplaniraju da izgube 10 kg za mesec dana, do venčanja, važnog rođendana, letovanja… Svako ima neki svoj razlog, ali je svima zajednička jedna stvar ŽELE BRZE REZULTATE.

Kako završe?

Tako što posle 15 dana shvate da je to previše, ne mogu da budu toliko gladni i toliko nervozni, motivacija ih je napustila otprilike trećeg dana i evo, ko zna koja godinu za redom, vrte su u krug.
Sve te silne odluke i promene se pretvore u jedno veliko ništa.

Onda dođu kod mene, ponekad takođe očekujući klasičnu dijetu i brze rezultate.
Međutim… To baš i ne dobiju. Moj pristup se zasniva na tome da svako od nas ima specifične potrebe koje treba da nauči da čuje i svaki od mojih klijenata dobije usmenu i pismenu kratku edukaciju o tome kako bi ishrana trebalo da izgleda. Samim tim, pored propisanog plana ishrane koji u početku svakako preporučujem zbog sticanja navika i osećaja sigurnosti, oni dobiju nešto mnogo vrednije, a to je ZNANJE i sposobnost da sutradan sami sebi kreiraju obroke, životne navike i da znaju da to rade kako treba.

KO IMA BOLJE REZULTATE?



Iako ne volim da grupišem ljude jer se njihove priče razlikuju, ne mogu da ne primetim jedan obrazac.
Oni koji dođu i pitaju me u startu za koliko će smršati toliko kilograma, obično postižu lošije rezultate.

Za razliku od onih koji su svesni da to nije kratkotrajan proces i da vremenski ograničene garancije nema.

Lošije rezultate postižu oni „opsednutiji“ i zategnutiji, previše se forsiraju na početku, previše promena uvode i brzo odustanu. To je, ruku na srce i očekivano.

Ovi u početku uporni, posle godinu dana budu na istom, ponekad i gorem mestu nego što su bili.
Ovi drugi koji krenu lagano i postepeno… Sada ćete videti šta im se dešava. 😊



PRVO I OSNOVNO…

Ukoliko vam se sada prevrnuo stomak od pomisli da treba da budete motivisani godinu, dve da biste skinuli veći broj kilograma… Stanite. 😊
Situacija je malo drugačija…

Da li su vam potrebne volja i motivacija da ujutru i uveče operete zube?
Da li vam je potrebna volja da biste vezali pojas kada sednete u auto?
Da skuvate kafu kad ustanete?

Da uradite bilo šta što REDOVNO radite?

Tako sam i mislila… Kod dugoročnog procesa, stvari prelaze u automatsko ponašanje i zaista vam neće biti potrebna volja kao sad da biste otišli u teretanu. Čak i kada vam se baš ne ide, biće vam lakše i prirodnije da odete nego sada.

Nećete se više mučiti, ne plašite se. Biće samo lakše i lepše.




IDEJE KOJE MOŽETE PRIMENITI



Evo nekih primera koje možete primeniti, a svakako ne moraju biti baš ovi, dobro je i da napišete svoje u skladu sa sopstvenim afinitetima.

Jedino što je važno je da svakog meseca dodajete po jednu novu stavku redosledom koji vi odaberete.

1. SMANJUJEM UNOS ALKOHOLA

2. JEDEM MANJE SLATKIŠA

3. IDEM BICIKLOM NA POSAO, VIŠE SE KREĆEM

4. NOSIM DORUČAK UMESTO DA KUPUJEM U PEKARI

5. NE PIJEM SOKOVE

6. VIŠE SPREMAM NEGO ŠTO JEDEM NAPOLJU

7. MANJE SEDIM TOKOM DANA

8. VIŠE VREMENA PROVODIM U PRIRODI

9. KREĆEM U FITNES CENTAR

10. U RESTORANU PAMETNIJE BIRAM

11. JEDEM VIŠE VOĆA I POVRĆA

12. BIRAM INTEGRALNE ŽITARICE


Šta se desi kada sve ovo uvedete u istom trenutku? Pa… Odlepite. Posebno ako ste do sada radili skroz suprotno…

Šta se desi kada proces traje?
Ide lakše. Jedna navika mesečno je dovoljna da ne bude opterećujuće. Ne treba vam velika volja, ni motivacija… Ide spontanije.

I šta bude za godinu dana?

Usvojili ste sve bez muke!

Za razliku od osobe jedan koje je već prvog meseca odustala.

Ne jurite… Trčite maraton, a ne sprint, u ovom slučaju se zaista isplati! 😊



NADA FITT PLAN ISHRANE