3 velika fitnes mita

3 Velika Fitnes Mita

3 velika fitnes mita

 

#1 Ugljeni hidrati goje i treba ih izbegavati

Ugljeni hidrati su dobri i potrebni su nam. Previše ugljenih hidrata je loše, kao i previše bilo čega drugog.

Low Carb dijete su vrlo popularne, dobijate brzo rezultate, ali to nije jedini način da redukujete masno tkivo. Najčešće se kod ovakvog načina dešava vrlo brz povrat kilograma, ako ne i više nego što je bilo.

Ugljeni hidrati pomažu da osećamo sitost duže, daju energiju i sprečavaju gubitak mišićne mase.

Neka se vaš dnevni unos bazira i na UH, ali na onim složenim, koji su nutritivno bogati, koji su bogati dijetnim vlaknima, a proste UH gledajte da maksimalno smanjite.

 

#2 Kardio na prazan stomak utiče na mršavljenje

Kardio treninzi svakako mogu biti jedan od alata na putu redukcije masnog tkiva, ali nije nužno da te treninge radite na prazan stomak.

Ova ideja je još iz starinske škole bodibildinga gde se tada smatralo da treninzi na prazan stomak vode efektu fat burning. Studije su danas dokazale pretpostavke oko toga da li ćete vežbati na parazan ili “pun” stomak, nema značajne razlike u pogledu redukcije masne mase. To treba da bude stvar izbora. Trčite kada i kako vam se trči. Ukupan dnevni unos hrane se računa.

 

#3 Treba ti proteinski šejk odmah nakon treninga

Sigurno ste nekada od nekog čuli ili negde pročitali kako se nakon vežbanja otvara prozor, tzv. anabolic window tokom kog je jako važno da što pre unesete proteine. Govorilo se da je taj prozor otvoren nekih 30-ak minuta nakon vežbanja i da ako u tom periodu ne unesete hranu, trening je bio uzaludan. Još jedan primer stare škole. Srećom razvojem nauke i istraživanjima potvrđeno je da je prozor otvoren i do 3h nakon treninga a u suštini otvoren je ceo dan. Opet i ovde je mnogo bitniji ukupan dnevni unos svih potrebnih nutrijenata nego što je važan poseban tajming tih obroka. Znate i sami da nakon treninga, posebno treninga snage u prvih sat ili dva, lepa glad sustigne, tako da to i jeste odlično vreme da telo nahranite. Bez potrebe i jurnjave za šejkovima i ostalim suplementima. Hranom se sasvim lepo i dovoljno i proteina i ugljenih hidrata može uneti.

Is there a post-exercise anabolic window?

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

 

Reference: 

1 2 3

fittonlinecoaching