4 načina da ZAISTA realizujete svoje novogodišnje odluke

Januar je mesec za nove odluke, novi život, novo… Razočaranje čim dođe februar. Možda i ranije… Sa koliko entuzijazma pišemo nove odluke, sa toliko razočaranja se oprostimo sa njima. Ne treba ni da govorim da se većina ljudi ne pridržava ničega što kreće famoznog 1. januara. Želje i odluke su najrazličitije, ali je ubedljivo najaktuelnija: MRŠAVLJENJE. VEŽBANJE. ZDRAVIJA ISHRANA. ZDRAVO TELO.

Pronađite mi ženu koja bar nekada nije ovo stavila na svoju novogodišnju listu! 🙂

Ipak, pored svih ovih koji ostanu razočarani, postoje i oni koji zaista ostvare ono što su naumili. Lično sam videla par primera koji su se do kraja godine promenili za 180 stepeni kada su u pitanju ishrana i trening. Ne samo da su uspeli već su prevazišli sami sebe. Doslovno.

Kako?

Ovako! 🙂

PRONAĐITE POTREBNE INFORMACIJE ZA OSTVARENJE SVOG CILJA

Recimo da ste odlučili da smršate i igradite mišiće. Vaš cilj je da u 2020. uđete potpuno drugačiji nego sada. Sjajna ideja! Puni ste entuzijazma i jedva čekate da krenete…

Da li vam je već jasno šta ovde fali? 🙂

Da biste bilo gde stigli, morate znati put do tamo. Morate upotrebiti navigaciju. 🙂

Ukoliko je vaš cilj upravo ovaj koji sam pomenula, vaši koraci su sledeći…

Kako uopšte smršati?
Kako raditi na izgradnji mišića?
Koji tip treninga odabrati?
Šta ako ste početnik u fitnesu i nemate pojma šta treba da radite?
Da li je kućni trening dovoljno dobar i kako se motivisati za isti?
Koliko znate o poremećajima u ishrani?

Mnogo je pitanja koja bih sada mogla da vam postavim i mnogo linkova ka kojima bih vas usmerila, ali je cilj da vi to sami uradite. Da zapišete apsolutno svaki korak koji je neophodan da bi vaš cilj uspeo.

U suprotnom… Gubite vreme.

NAUČITE DA FILTRIRATE INFORMACIJE

… pažljivo birate koga ćete slušati o bilo kojoj temi. Kao neko ko se bavi ishranom i fitnesom, mogu vam reći da je mnogo informacija koje nemaju veze sa naukom, a i te kako se naširoko dele.

Već sam pisala o tome u tekstu ISHRANA JE POPULARNA TEMA I SVI SU EKSPERTI.

Nažalost ili na sreću, danas se svako mora pomalo razumeti u sve kako bi mogao da filtirira ono što je zaista naučno podržano i ono što je deo pseudonauke koja nekome ide u prilog.

Zato je moj savet da se pre svega edukujete, a onda ćete lako moći da procenite ko ima osnova za ono što priča, a ko je pročitao negde, pa mu se svidelo i interpretira. 🙂

KLJUČNI KORAK: AKCIJA

Sve informacije ovog sveta vam neće značiti apsolutno ništa ukoliko se ne aktivirate i ne primenite naučeno. Znam da zvuči lakše nego što jeste, ali je tako kako je. 🙂

Iskoristite pametno početnu motivaciju koja će vas “naterati” ne da krenete nego da otrčite do svojih ciljeva. 🙂

NE OSLANJAJTE SE NA MOTIVACIJU

Motivacija je sjajna i neophodna da bismo počeli, ali je apsolutno nedovoljna da bismo stigli do cilja. Ona je promenljiva, zavisi od vašeg stanja i raspoloženja, spoljašnjih događaja koji utiču na vas… Čega sve ne. I zato izostanak motivacije ne treba da koristite kao izgovor.

Vrlo je jasno da neće uvek biti tu.

Šta onda hoće?

STVARANJE NAVIKA

Stvaranje navika nije uvek lagano, morate se nekad “naterati”, ali je važno da budete svesni da je to deo procesa, a ne problem. Čak i one koji godinama vežbaju, ponekad mrzi da odu na trening, ali ipak to urade.

Najvažnija stvar kod mršavljenja jeste vaš način razmišljanja, a na šta tačno mislim, saznaćete kada kliknete na tekst koji sam linkovala. 🙂
Zaista sam kroz mnogo postova pisala o promeni navika, istrajnosti, motivaciji… Baš zato što znam da većina ljudi upravo sa tim ima najveći problem.

Šta je rešenje?

Da prestanete da se oslanjate na motivaciju i prigrlite stvaranje navika i doslednost.

Tako ćete biti sposobni da radite ono što znate da treba da radite iako trenutno niste baš najmotivisaniji.

I to je to! Toliko je lako. 🙂

Ukoliko budete ispoštovali navedene korake, sigurna sam da ćete u 2020. ući sa svim ostvarenim ciljevima. Bez sumnje! 🙂

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂 

NADA FITT PLAN ISHRANE