Blog 19.06.2015.

40 fitnes činjenica koje treba da znate

40 fitnes činjenica koje treba da znate

 

 

 

small_star  Gde i kako se masno tkivo raspoređuje po tvom telu, zavisi isključivo od tvoje genetike.

 

small_star  Ne treba da izgladnjuješ sebe zarad mršavljenja, samo treba da slušaš svoje telo.

 

small_star  Nijedna hrana nije loša ili dobra, bitan je tvoj emotivni odnos prema toj hrani.

 

small_star  Nije moguće lokalno gubljenje masnih naslaga. Ne postoji hrana koja ima dejstvo da ti izravna stomak ili stanji butine.

 

small_star  Naravno da imaš vremena da vežbaš, niko nije toliko zauzet da ne može da uradi neku aktivnost tokom dana.

 

small_star  Ne trebaju ti detox dijete, nisi „wc šolja“ da ti treba ispiranje.

 

small_star Ne možeš ciljanim vežbama da dobiješ figuru neke druge osobe, tvoje telo je jedinstveno.

 

small_star Šejkovi koji menjaju obrok najčešće sadrže više šečera nego porcija običnog sladoleda. Iako se nazivaju „zamena za obrok“ to ih ne čini zdravim.

 

small_star Biti zdrav i uživati u hrani koju voliš, i te kako može zajedno.

 

small_star Merenje težine svakodnevno je uzaludno jer je tokom dana toliko promenljiva, hormoni, zadržavanje vode, obroci. Može da varira u rasponu do 2.5kg.

 

small_star Iako na nalepnici piše naučno odobreno, ne znači da je zdravo za tebe.

 

small_star Idustrijska hrana je napravljena da trpi dugo stajanje na policama, sami tim puna je aditiva

 

small_star Ne treba da gubiš kilograme već masno tkivo.

 

small_star Nemoj da pratiš postavljene standarde o idealnom telu. Tvoje telo je jedinstveno.

 

small_star Vežbanje ne mora da bude u fitnes centru, možeš da vežbaš i kod kuće.

 

small_star Fat free, Gluten free, Fitness ili dijetalno ne znače automatski zdravo za tebe.

 

small_star Osećaj gladi ne znači da mršaviš, to znači da ti treba hrana.

 

small_star Popularne dijete su više fokusirane na trenutnom gubljenju kilograma, a manje na izgrađivanju zdravih životnih navika.

 

small_star Ako imaš manje kilograma ne znači da si zdrav (a).

 

small_star Ako imaš više kilograma ne znači da si nezdrav (a).

 

small_star Šećer ti je potreban, mast ti je potrebna.

 

small_star Važna je veličina porcije.

 

small_star Hrana nije neprijatelj. Hrana nije lek

 

small_star Žene nisu mali muškarci kada su u pitanju trening i ishrana.

 

small_star Jedeš da bi preživeo, ne živiš da bi jeo.

 

small_star Mržnja prema svom telu nije način da budeš zdrav (a)

 

small_star Ne treba da menjaš kompoziciju makronutrijenata da bi smršao (la), samo treba da smanjiš kalorijski unos.

 

small_star Znoj je pokazatelj koliko vode gubiš tokom treninga a ne masti.

 

small_star Ne treba da izbacuješ ugljene hidrate da bi smršao (la).

 

small_star Veličina mišića ne ukazuje na njegovu snagu.

 

small_star Ne moraš da piješ 8 čaša vode dnevno.

 

small_star Doručak nije za svakoga najbitniji obrok tokom dana.

 

small_star Vežbanje bez adekvatne ishrane neće dovesti do željenog cilja.

 

small_star Istezanje se radi nakon treninga, nikako pre.

 

small_star Ispijanje velike količine vode ti neće pomoći da smršaš.

 

small_star Zamrznuto voće i povrće je zdravije od svežeg (u supermarketima i pijacama)

 

small_star Žumance je nutritivno bogatije od belanca.

 

small_star Ne postoje vežbe za žene i vežbe za muškarce.

 

small_star Trčanjem na otvorenom se sagori 10% više kalorija nego na traci.

 

small_star Odmor treba da bude deo programa treninga a ne alternativa.

 

Uživajte do narednog čitanja,

Nada 🙂

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.