BLOG 24.10.2020.

Bez rigoroznih pravila u ishrani I KAKO DA SLUŠATE SVOJE TELO

Pet saveta kako mozete da se povezete sa svojim telom i da naucite da slusate signale koje vam salje, kada je hrana u pitanju. 🙂

1. Lista uverenja – napravite svoju listu.
Neka od najcescih (Ne treba da se jede nakon 18h, ne treba da se pije voda pre ili nakon obroka, uverenje da odredjena namirnica goji, uverenje da ugljeni hidrati goje i tako dalje…)

2. Razmak izmedju obroka, da li pravite velike razmake, u smislu da ignorisete svoj signal i onda nemate osecaj za naredne obroke.

3. Svesno jedenje – obracati paznju na ono sta jedemo, da li nam prija, da li nam je ukusna, da li je tekstura hrane, takva da nam prija.

4. Vodjenje dnevnika – skala sitosti i gladi. To je deo koji primenjujem sa klijentima, gde se popunjava skala sitosti i gladi, pre i nakon obroka, a koja olakšava raspoznavanje osecaja gladi / sitosti.

FITT program uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.