BICIKLOM NA POSAO – PLUS U NOVČANIKU, MINUS NA VAGI

 

Kada pričam sa ljudima o fizičkoj aktivnosti, jedan od glavnih razloga zašto su neaktivni jeste nedostatak vremena. Rade od ujutru do kasno popodne, kada dođu s posla žele da budu sa porodicom ili se odmore i tako danima idu iz kreveta u auto, iz auta u kancelarijsku stolicu i nazad na kauč.

Drugi razlog jesu skupe članarine u fitnes centrima koje pored svih ostalih troškova predstavljaju veliki izdatak, posebnu ukoliko ide više članova porodice.

Kažite dragička!

Imam rešenje za vas 🙂

Biciklom na posao

Neću vas „optužiti“ da ste samo koristili izgovor ukoliko primenite predlog 🙂

Često su ljudima razlozi zapravo samo izgovori i čak i kad im se ponudi rešenje, oni nađu novi izgovor zašto ni to ne funckioniše. Ja ću vam samo reći ono što sigurno već znate – KO HOĆE, NAĐE NAČIN. 🙂

Moj današnji predlog je – BICIKL! 🙂
A evo i zašto…

 

NE MORATE DA TROŠITE NOVAC NA TERETANU

I ne samo da ćete uštedeti novac već će vožnja bicikla na otvorenom biti još efektnija nego vožnja bicikla u teretani.

Više kalorija ćete potrošiti dok se na ulici „borite sa vetrom“ 🙂

 

UŠTEDEĆETE VREME

Zamislite trening zbog kog ne morate da ustajete ko zna koliko ranije, a nema potrebe ni da nakon posla trčite kući, pa u fitnes centar. Sve što treba da uradite je da odete biciklom na posao!

Biciklom na posao

UŠTEDEĆETE NOVAC KOJI BISTE DALI NA GORIVO

Ukoliko ste nekada računali koliko novca mesečno dajete za gorivo, razumete zašto sam ovo navela kao razlog koji ide u prilog odlasku na posao biciklom 🙂 Sledećeg meseca idite na posao biciklom dok ujedno odvajate novac koji biste davali na gorivo i na kraju se kvalitetno počastite 🙂

Isto tako i trotinet može biti sjajna ideja, ukoliko niste ljubitelji vožnje bicikla.

SAGOREĆETE KALORIJE OD RANOG JUTRA

Vežbanje vam pomaže da povećate obim metabolizam i ima trajni efekat, što znači da metabolizam ostaje povišen neko vreme nakon toga. Iako će ovaj efekat polako nestati, vožnja bicikla dva puta dnevno će vam pomoći u dugoročnom održavanju većeg obima metabolizma.

VEŽBANJE UJUTRU SMANJUJE APETIT

Istraživanja sugerišu da aerobna vežba (kao što je biciklizam) dovodi do privremenog potiskivanja apetita. Biologija koja stoji iza njega radi dvostruko: vežbanje dovodi do supresije hormona grelin (koji povećava apetit) i povećava proizvodnju peptida II, hormona koji smanjuje apetit.

Naravno, poželjno je i da nakon toga imate zdrav doručak koji će dodatno uticati na to da budete zdraviji i mršaviji 🙂

Biciklom na posao

NEĆETE IMATI PADOVE ENERGIJE

Vežbanje pomaže u povećanju nivoa energije bez potrebe za energetskim pićima, šećerom i sličnim pomoćnicima. Ukoliko idete biciklom na posao, verovatno nećete imati potrebu da prvu pauzu iskoristite za kupovinu čipsa na obližnjem automatu za grickalice.

IZGRADIĆETE VEĆE GRUPE MIŠIĆA KOJI PODSTIČU SAGOREVANJE KALORIJA

Vožnja bicikla aktivira velike mišiće i izgradnjom istih ubrzavate rad metabolizma i tokom odmora – što znači da ćete sagorevati više i dok odmarate!

Praktično, telo vam postaje jača mašina za sagorevanje kalorija 🙂

ZDRAV ŽIVOT OD RANOG JUTRA

Kada ujutru napravite pametan izbor, mnogo su veće šanse da ćete i ostatak dana provesti tako, umesto da ručate hambrurger i pomfrit.

Da ne pričam o tome koliko ćete se lepše osećati kada vas ujutru lupi endorfin umesto nervoza zbog gužve u saobraćaju 🙂

Biciklom na posao

Vožnja bicikla ima toliko benefita da vam ne preostaje ništa drugo nego da mi ne poverujete na reč, već sami isprobate 🙂

Neće vam oduzeti vreme, nećete imati troškove prevoza, a u isto vreme ćete biti svesni da ste uradili nešto dobro za sebe umesto da se služite izgovorima 🙂

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂 

Poslednji članci