Brza i zdrava večera

Iako svima nama uvek nedostaje neki sat vremena u jednom danu to nije izgovor da ovo vreme koje imamo ne organizujemo pametno i ne dozvolimo da naše zdravlje ispašta. Zdrava ishrana je jednostavna, ukusna i svako je može priuštiti. Česti izgovori poput ne znam ili mrzi me da spremam / kuvam su potpuno prevaziđeni i bezvezni jer da bi se hranili zdravo čak ni ne morate da uopšte znate da kuvate. Treba da budete samo malo kreativni a čak iako ni to niste, možete uvek kod mene pronaći ideje. Pa tako je i meni jedno veče na pamet pala ideja baš za ovaj recept, koji sam spremila za svega nekoliko minuta. Zapravo ovde su dve ideje, jedna je za potaž, koje inače vrlo često spremam jer sam veliki ljubitelj, a druga je salata sa svim potrebnim nutrijentima.

povrce fitt

Potaž od Bundeve

potaž od bundeve

U sezoni bundeve ovaj potaž najčešće i spremam.

Potrebna vam je očišćena bundeva, šargarepa, celer, koren peršuna, malo soli, voda i na kraju kuvanja i pasiranja dodam maslinovo ulje da sve lepo upotpuni. Bundevi i šargarepi ne treba mnogo vremena da se skuvaju, svega 10-ak minuta.

Inače pravim aromatično maslinovo ulje, u standardno dodam sušene začine koje pokupujemo svake godine u Grčkoj. Ulje dobija aromu svih tih začina i odlično je za prelivanje salata kao i da se dodaje u potaže ili gotova jela. 🙂

potaž od bundeve

 

Da pređem na salatu 🙂

fitt salata

Potrebni sastojci (2 osobe):

pileći file – 300g

kukuruz – 1 šolja

paprika – 1 šolja

praziluk – 1/2 šolje

masline – 1/4 šolje

sušeni paradajz – 1/4 šolje

wholegrain mustard – 1 kašika

krastavac – 1 šolja

maslinovo ulje 3-4 supene kašike

so – prstohvat

Piletinu ispečete u tiganju i pomeašte sa ostalim sitno seckanim sastojcima. Jako lepo ide uz grčki jogurt, pavlaku ili čak i sir.

fitt salata

 

Pišite ako probate, kako vam se dopada. 😉

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

 

FITT Klub

About The Author