Kada pripremam obroke, trudim se da zadovoljavaju sledeća tri kriterijuma:

1. JEDNOSTAVNOST PRIPREME I DOSTUPNOST NAMIRNICA Ideje iz videa su odlični primeri, sve se priprema u jednoj šerpi i vrlo je jednostavno, tako da su male šanse da vam nešto ne uspe. ☺️ Ne volim da komplikujem svakodnevne obroke već da ih što lakše i brže napravim. Takođe, važno mi je da su to namirnice koje većina nas koristi u ishrani i koje se lako mogu pronaći u marketima ili na pijaci.

2. BRZINA PRIPREME Svima je važno da ne stoje celog dana pored šporeta, pa se uvek trudim da obroci budu brzinski i da vas ne obavezuju da sve vreme stojite pored i/ili nešto radite. Stavite lepo sve u šerpu i dok završite neki posao, obrok je za maksimum pola sata gotov. 🤗

3. NUTRITIVNI KVALITET Poslednji, ali ne i najmanje važan kriterijum pored ukusa jeste nutritivni kvalitet. To se odnosi na makro i mikronutrijente koji su vam neophodni kako bi organizam adekvatno funkcionisao. 🙂 Količina je već individualna stvar koju morate prilagoditi sebi, svom organizmu i svojim ciljevima. Ukoliko niste sigurni koja količina odokativno vam je potrebna, možete izguglati za svaku namirnicu koliko ima kalorija i zatim sve lepo sabrati.

Za obroke koje često pripremate, poželjno je da imate napisano koliko kalorija imaju kako ne biste morali svaki put da računate. 🤗

Koji predlog iz videa vam se najviše dopada? 😍