Chia Puding

chia puding

 

Dobro jutro dragi ljudi! 😀💃
Sta doruckujete nedeljom? Vise volite slani i slatki dorucak? ☺
Ja za vas imam ideju za ukusan, hranljiv, zdrav i najsladji dorucak. Chia puding! 🍮 🤗
Prvo da vam predstavim chia semenke.🌸 Bogate su omega-3 masnim kiselinama, u sebi imaju oko 19% proteina, sadrze sve esencijalne amino kiseline tako da se smatra dobrim izvorom proteina biljnog porekla, ali naravno ne zamenjuju u potpunosti one zivotinsjkog porekla. Nema gluten. Ono sto je posebno zanimljivo je da vecina ugljenih hidrata je u obliku dijetnih vlakana, oko 80% i to sa cak 95% nesvarljivih. Kada ih ostavite da nabubre u tecnosti uvecavaju se za oko 10-12 puta i postaju zelaste strukture, poput pudinga. 👉 Ja sam za svoj puding koristila mleko od indijskog oraha. Jedna opcija su jagode, druga kivi.
Potopite 1/4 solje chia semenki u 1 solji mleka (mozete koristiti i kravlje mleko, stvar ukusa), idealno je da ostavite preko noci. Kao zasladjivac mozete koristiti pasirano voce ili ekstrakt vanile, kakao prah, cimet ili rogac. Šta god volite. ❤


Pisite ako imate vi svoju omiljenu kombinaciju pa da probam! 😉

Related Post

About The Author