Instant postovi 10.07.2019.

Da li će pre smršati žena koja ima 3 veća obroka dnevno ili ona koja ima 6 manjih?

Tačan odgovor jeeee… ‍♀️ Ona koja unosi manje kalorija!
Naravno, tu ima još faktora koji utiču, pre svega to koliki je višak telesnih mastu jer oni koji treba da izgube više, brže gube, ali je suština u tome da broj obroka treba da prilagođavate svojim potrebama.

Nekome više prija da ima jači doručak i kasnije jede manje, dok nekom drugom to otvara apetit.
Nekome je prijatnije da jede više puta po manje, a neko voli da ima dva veća obroka dnevno.

nada piliskic

Jedan od mitova o metabolizmu je upravo taj da će se on ubrzati ukoliko budete jeli više puta. 
Ubrzanje metabolizma je proporcionalno veličini obroka jer veći obroci imaju jači termički efekat od manjih.

To u praksi znači da nije važno koliko puta jedete na dan već koliko hrane unesete na dnevnom nivou.
Određeni način ishrane, baš kao ni strog raspored obroka neće značajno promeniti niti ubrzati vaš metabolizam, to je činjenica, ali će PRAVILNA ishrana i te kako imati veliki uticaj na vašu kilažu. 
Tako da se ne zamarajte metabolizmom već se trudite da se pravilno hranite i najvažnije – u skladu sa VAŠIM POTREBAMA.
I rezultati neće izostati garantujem.

FITT program uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.