Može li se uz njih smršati?!
ZAVISI. 😉
Uvek je važan kontekst odnosno vaš celokupan kalorijski unos.
Sama kaša nema tu sposobnost da vas ugoji ili potpomogne mršavljenju već zavisi od svega što ćete u toku dana uneti.

Svakako, neke kaše su kaloričnije od drugih i korisno je da povedete računa kada dodajete orašaste plodove, razne putere i tako dalje. Takođe, količina sastojaka igra bitnu ulogu, ja sam u videu navela neke okvirne mere za vrednost kaše od oko 300 – 400 kcal. Kada uzmemo u obzir da osoba koja želi da smrša obično treba da unosi oko 1200 – 1500 kcal (potražite neki kalkulator online kako biste izračunali sebi), jasno vam je da ovakav tip kaša predstavlja idealan obrok. 🙂 Obično ih svi jedu za doručak iz navike, ali apsolutno mogu biti i odličan ručak i večera ukoliko vašem rasporedu tako više odgovara. Nema idealnog vremena u danu koje je pogodno za određenu hranu, važno je da bude prilagođeno vašim afinitetima. Logično je da neće isto jesti neko ko stalno radi treću smenu i neko ko se svakog jutra budi u 6.
Prilagodite sebi i uživajte. 😊

Pink Smoothie bowl


Isto važi i za dodatke kaši. Ja sam tu da vam dam predloge i ideje, a vi ste ti koji ih po svom ukusu improvizuju. 🤗
Takođe, jedno od čestih pitanja je da li su kupovne kaše zdrave. Prvo ću vam reći, samo im pogledajte sastav na poleđini pakovanja. Većina njih ima dodate šećere, masti i aditive, tako da su moja preporuka uvek domaće. 
Ukoliko vam vreme pripreme igra veliku ulogu, možete unapred napraviti neki svoj mix pahuljica i voć

NADA FITT PLAN ISHRANE