Instant postovi 10.07.2019.

Da li ovsene kaše goje?

Može li se uz njih smršati?!
ZAVISI.
Uvek je važan kontekst odnosno vaš celokupan kalorijski unos.
Sama kaša nema tu sposobnost da vas ugoji ili potpomogne mršavljenju već zavisi od svega što ćete u toku dana uneti.

Svakako, neke kaše su kaloričnije od drugih i korisno je da povedete računa kada dodajete orašaste plodove, razne putere i tako dalje. Takođe, količina sastojaka igra bitnu ulogu, ja sam u videu navela neke okvirne mere za vrednost kaše od oko 300 – 400 kcal. Kada uzmemo u obzir da osoba koja želi da smrša obično treba da unosi oko 1200 – 1500 kcal (potražite neki kalkulator online kako biste izračunali sebi), jasno vam je da ovakav tip kaša predstavlja idealan obrok. 🙂 Obično ih svi jedu za doručak iz navike, ali apsolutno mogu biti i odličan ručak i večera ukoliko vašem rasporedu tako više odgovara. Nema idealnog vremena u danu koje je pogodno za određenu hranu, važno je da bude prilagođeno vašim afinitetima. Logično je da neće isto jesti neko ko stalno radi treću smenu i neko ko se svakog jutra budi u 6.
Prilagodite sebi i uživajte.

Pink Smoothie bowl


Isto važi i za dodatke kaši. Ja sam tu da vam dam predloge i ideje, a vi ste ti koji ih po svom ukusu improvizuju.
Takođe, jedno od čestih pitanja je da li su kupovne kaše zdrave. Prvo ću vam reći, samo im pogledajte sastav na poleđini pakovanja. Većina njih ima dodate šećere, masti i aditive, tako da su moja preporuka uvek domaće. 
Ukoliko vam vreme pripreme igra veliku ulogu, možete unapred napraviti neki svoj mix pahuljica i voć

FITT program uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.