Fitness 16.05.2018.

Fitnes ciljevi koji su mnogo više od dobrog izgleda

Fitnes ciljevi koji su mnogo više od dobrog izgleda

Kada neko poželi da počne zdravije da se hrani i vežba, često su uzrok tome kilogrami i nezadovoljstvo sopstvenim izgledom.
Nakon toga slede dijete, iscrpljujući treninzi, drastične promene… I sve ono što na kraju dovede do toga da „sagorite“, shvatite da to ipak nije za vas i bacite sve u vodu.

Puno sam pisala o tome šta bi fitnes trebalo da bude i zaista se nadam da s pažnjom čitate i te tekstove 🙂
Stavovi i ciljevi su daleko bitniji od same ishrane i vežbanja.
Tačnije, stavovi i ciljevi određuju šta ćete i kako raditi kada je primena u pitanju.
Nije tako redak slučaj da ljudi (posebno žene) počnu da se zdravije hrane i vežbaju zbog fizičkog izgleda, ali se usput ispostavi da pored toga imaju još mnogo benefita koji ih na kraju više motivišu od onog zbog čega su sve i započele 🙂

Fitnes ciljevi koji su mnogo više od dobrog izgleda

U današnjem tekstu, navešću vam sve ono zbog čega ja negujem životni stil, ali i mnoge moje klijentkinje. Možda baš neku od vas motiviše neka od stavki 🙂

 

Dobar osećaj u svom telu. Pritom nije uvek fizički izgled uzrok tog zadovoljstva već i postupci (to što ste ustali iz kreveta i otišli na trčanje i sl.)

Povećanje nivoa izdržljivosti i energije. Vežbanje treba da nam daje energiju, a ne da je iscedi iz nas.

Povećanje fizičke snage. Znate li koliko je dobro kada shvatite da možete nešto što nekada niste mogli ni da zamislite da ćete moći? 🙂

Učenje novih veština. Svaki novi sport je novi izazov. Šta čekate? 😀

Oni koji vežbaju, znaju koliko to utiče na kvalitet života u globalu.

Poboljšanje zdravlja i smanjenje rizika za mnoge bolesti.

Da li ste znali da su fizički izazovi jako korisni za povećanje mentalne snage? 🙂

Poboljšanje raspoloženja. Čak i jedna obična šetnja vam može ekspresno poboljšati raspoloženje i pretvoriti pesimistične misli u optimistične.

Samostalnost i oporavak nakon neke operacije ili bolesti. Svako ko je bio prinuđen da leži u krevetu, vrlo dobro zna koliko je dobro dići se nakon toga. I koliko ceniš sve što možeš da uradiš.

Oslobađanje od stresa. Studije dokazuju da fizička aktivnost jako pozitivno utiče na depresiju.

Uživanje u aktivnostima. Da, mi stvarno uživamo u tome! 🙂

Fizička neaktivnost može biti vrlo loša po vaš san. Dok ćete nakon fizičke aktivnosti verovatno zaspati kao beba.

Postizanje ciljeva. Svaki čini da se osećamo bolje i samopouzdanije, pa makar bila u pitanju trka od 5 km. Do juče ste bili na kauču. 🙂

Davanje dobrog primera deci, porodici, prijateljima… Ukoliko deca gledaju u vas kako vežbate, mnogo su veće šanse da će i sami prisvojiti takav način života.

Cilj je izgraditi telo koje vas služi, i omogućava vam da radite stvari koje vam donose radost, sreću i ispunjen život.

Svi navedeni motivi su mnogo, mnogo više od pukog fizičkog izgleda. Koji će na kraju i doći kao posledica pomenutih stvari 🙂

Šta vas pored dobrog izgleda motiviše na zdrav život?

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂 

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.