Fitnes ciljevi koji su mnogo više od dobrog izgleda

Kada neko poželi da počne zdravije da se hrani i vežba, često su uzrok tome kilogrami i nezadovoljstvo sopstvenim izgledom.
Nakon toga slede dijete, iscrpljujući treninzi, drastične promene… I sve ono što na kraju dovede do toga da “sagorite”, shvatite da to ipak nije za vas i bacite sve u vodu.

Puno sam pisala o tome šta bi fitnes trebalo da bude i zaista se nadam da s pažnjom čitate i te tekstove 🙂
Stavovi i ciljevi su daleko bitniji od same ishrane i vežbanja.
Tačnije, stavovi i ciljevi određuju šta ćete i kako raditi kada je primena u pitanju.
Nije tako redak slučaj da ljudi (posebno žene) počnu da se zdravije hrane i vežbaju zbog fizičkog izgleda, ali se usput ispostavi da pored toga imaju još mnogo benefita koji ih na kraju više motivišu od onog zbog čega su sve i započele 🙂

Fitnes ciljevi koji su mnogo više od dobrog izgleda

U današnjem tekstu, navešću vam sve ono zbog čega ja negujem životni stil, ali i mnoge moje klijentkinje. Možda baš neku od vas motiviše neka od stavki 🙂

 

Dobar osećaj u svom telu. Pritom nije uvek fizički izgled uzrok tog zadovoljstva već i postupci (to što ste ustali iz kreveta i otišli na trčanje i sl.)

Povećanje nivoa izdržljivosti i energije. Vežbanje treba da nam daje energiju, a ne da je iscedi iz nas.

Povećanje fizičke snage. Znate li koliko je dobro kada shvatite da možete nešto što nekada niste mogli ni da zamislite da ćete moći? 🙂

Učenje novih veština. Svaki novi sport je novi izazov. Šta čekate? 😀

Oni koji vežbaju, znaju koliko to utiče na kvalitet života u globalu.

Poboljšanje zdravlja i smanjenje rizika za mnoge bolesti.

Da li ste znali da su fizički izazovi jako korisni za povećanje mentalne snage? 🙂

Poboljšanje raspoloženja. Čak i jedna obična šetnja vam može ekspresno poboljšati raspoloženje i pretvoriti pesimistične misli u optimistične.

Samostalnost i oporavak nakon neke operacije ili bolesti. Svako ko je bio prinuđen da leži u krevetu, vrlo dobro zna koliko je dobro dići se nakon toga. I koliko ceniš sve što možeš da uradiš.

Oslobađanje od stresa. Studije dokazuju da fizička aktivnost jako pozitivno utiče na depresiju.

Uživanje u aktivnostima. Da, mi stvarno uživamo u tome! 🙂

Fizička neaktivnost može biti vrlo loša po vaš san. Dok ćete nakon fizičke aktivnosti verovatno zaspati kao beba.

Postizanje ciljeva. Svaki čini da se osećamo bolje i samopouzdanije, pa makar bila u pitanju trka od 5 km. Do juče ste bili na kauču. 🙂

Davanje dobrog primera deci, porodici, prijateljima… Ukoliko deca gledaju u vas kako vežbate, mnogo su veće šanse da će i sami prisvojiti takav način života.

Cilj je izgraditi telo koje vas služi, i omogućava vam da radite stvari koje vam donose radost, sreću i ispunjen život.

Svi navedeni motivi su mnogo, mnogo više od pukog fizičkog izgleda. Koji će na kraju i doći kao posledica pomenutih stvari 🙂

Šta vas pored dobrog izgleda motiviše na zdrav život?

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂 

About The Author

One Response