FITT Anticelulit izazov 4 nedelje

Žene moje drage jeste li spremne da zajedno sa mnom krenete u akciju smanjena celulita?

Naravno i ja kao i pretpostavljam sve vi a kao i sve žene ovog sveta imam povremene probleme sa celulitom, periodi kada on postaje vidljiviji. To nije stalno ali prosto nailaze ti period. Znate i same da celulit nastaje kao posledica više faktora, poput genetike, hormona, kao i naravno fizičke neaktivnosti i lošije ishrane. Kao takvom moramo mu pristupiti iz vise uglova. Moja idealna kombinacija su zlatna četvroka, a to su upravo dovoljan unos tečnosti, fizička aktivnost, zdrava ishrana i masaže.

Celulit predstavljaju masne naslage ispod kože, koje su zatvorene u vezivnom tkivu. Kako mast potiskuje vezivno tkivo, gura ga, ona izbija kroz sitne rupice i tako stvara one nabore na koži. Ovo stanje može da zahvati bilo koji deo tela, ali kod žena to su najčešće noge, zadnjica, struk, i isto tako kod žena se češće i javlja. Iako celulit ne predstavlja neko ozbiljno zdravstveno stanje, itekako psihološki utiče na stanje pojedinca. Kod gojaznih se više vidi zbog već povećane količine masnog tkiva, ali celulit isto tako može biti prisutan i kod osoba koje su mršave.

Kod onih koji su gojazni, svakako da cilj treba da bude redukcija mase, jer je velika verovatnoća da će se i sam celulit manje videti. Iako je redukcija prvi korak, ne znači da ćete se sigurno rešiti celulita samo mršavljenjem. Ali i da se isprva ne rešite celulita, adekvatna telesna masa će doneti mnogobrojne druge zdravstvene koristi.

Ovo je ono što svakako možete uvesti u svoje dnevne aktivnosti bilo da imate celulit ili ne, bilo da imate višak telesne mase ili ne. Redovna fizička aktivnost je od velikog značaja za opšte zdravlje, može uticati na prevenciju ili samo odlaganje mnogih bolesti. Uz redovnu fizičku aktivnost, imaćete više energije za druge dnevne aktivnosti, osećaćete se pokretnije, živahnije. Lakše ćete održavati telesnu masu. Kvalitet sna će vam se popraviti. Itd…Itd….

Mnogima fizička aktivnost pomaže u borbi protiv celulita, ali ima i onih kojima ni to nije dovoljno, tako da nemojte očajavati i misliti da nešto sa vama nije u redu i da jedino vama vežbanje ne pomaže. Usled različitih uzroka nastanka, postoje i različiti vidovi tretmana. Na vama je da probate i utvrdite šta kod vas najbolje funkcioniše.

Ako ne uspete da redukujete celulit fizičkom aktivnošću, sigurno ćete sprečiti dalji razvoj i nastanak novog!

Ja sam Vam pipremila mini vodič kroz program od 4 nedelje, koji naravno možete primenjivati iznova. Potrebno je da redovno i bez preskakanja radite treninge koji su po planu. Potrebno je da poštujete plan ishrane i potrebno je da pijete dovoljno tečnosti. 😉

Pored planiranih treninga, obavezno je brzo hodanje ili trčanje (svako prema trenutnoj formi) u trajanju od 30 minuta svaki, ponoviću SVAKI dan. 🙂

 

 

Trening 1

Trening 2

Trening 3

Trening 4

Ishrana

Svakim danom unosite 2l tečnosti. Preporuka je da popijete dve čaše obične vode odmah po ustajanju. Tokom dana pijte kada ste žedne a super je i da svaki put pre obroka popijete po jednu čašu vode.

Čajevi i vode sa dodatkom voća mogu biti isto opcija, ali najidealnije je da pijete čistu vodu. 😉

voda sa voćem

 

FITT doručak recept

FITT doručak recept

FITT ručak recept

FITT večera recept

 

 

FITT ručak recept

FITT večera recept

FITT doručak recept

 

FITT doručak recept

FITT ručak recept

FITT večera recept

 

FITT doručak recept

FITT ručak recept

FITT večera recept

 

FITT doručak recept

FITT užina recept

FITT ručak recept

FITT večera recept

Slatkiše kao i sve ostale industrijske slatke slane i prerađene proizvode zaboravite makar privremeno, pod tim podrazmevamo sledeće namirnice:

nezdrava hrana

Pored treninga i ishrane idealno je da radite i manuelnu masažu, dovoljno je par minuta prilikom ili nakon tuširanja da malo izmasirate noge i tako podstaknete dodatno cirkulaciju. 🙂

 

Jeste za? 

Kad krećete? 🙂