FITT Izazov 2017

Drage moje devojke spremila sam nam novi FITT Izazov. Mislim da je početak godine idealna prilika da startujemo u fitnes duhu. Znate kako se kaže, šta radiš prvih dana u novoj godini, to ćeš raditi i tokom cele. 🙂   Izazov traje 4 nedelje. S obzirom da ovo nije naš prvi izazov, pripremila sam malo jači intenzitet.

Potrebno je po 1h vremena 6 dana nedeljno i garantujem vam, da ukoliko se budete pridržavale saveta u vezi sa ishranom i ako budete radile svaki trening, imaćete zadovoljavajuće rezultate.

Vežbe su kreirane tako da ih mogu raditi i početnici, kao i napredniji vežbači. Iako sam za svaki trening napisala koliko ponavljanja i serija radite, slobodno možete prema svom osećaju raditi i više. a ako ste potpuni početnik, onda možete raditi i slabijim intenzitetom.

Šta vam je potrebno?

Potrebna vam je dobra volja, motivacija da zaista trenirate i hranite se zdravo! 🙂

Ako do sada niste bile posebno aktivne, verovatno ćete imati upalu mišića u toku prve nedelje. Upala mišića su mikrotraume na mišićnim vlaknima, koje se dešavaju nakon treninga, na kom su ti mišići bili izloženi naporu.
Upalu mišića ne morate dobiti samo u teretani, ona se može javiti nakon bilo koje fizičke aktivnosti, koju niste upražnjavali neko vreme. Spremanje stana, plesanje, duže hodanje, kopanje zemlje, pentranje na drvo… Zaista bilo koja aktivnost. Kada je određeni deo tela, tj. mišićna grupa pod upalom, preporuka je da se odmori, međutim kod treninga ovakvog tipa, gde se ne radi sa dodatnim opterećenjem, stvar je izbora. Ako se osećate da možete, onda je u redu da trenirate. U slučaju treninga sa velikim dodatnim opterećenjem, oporavak je obavezan. 

Vežbajte u bilo koje doba dana koje vam je zgodno i koje se uklapa u vaš raspored. Ne postoji idealno doba dana, važno je da vežbate.

U svakoj nedelji imamo 6 dana treninga.

Ako jedete pre treninga, onda neka to bude minimum 2h pre, ili do 1h, ako je u pitanju neki veoma lagan obrok, poput voća, nekog šejka…

Ako vežbate ujutru, možete na prazan stomak ili opet nakon nekog obroka.

Kada se završi ovaj izazov u trajanju od 4 nedelje, verujem da ćete biti motivisane da nastavite i dalje sa vežbanjem, makar 15-20 minuta svaki dan, ili 3-4 puta nedeljno po 30-45 minuta.

Redovno ćemo se “update-ovati” , možete me ispod u komentarima pitati sve što vam nije jasno.

Hashtag za januar je #fittjanuar #jazelimjamogu #fittizazov

fitt-izazov-2017

 

Pre svakog treninga možete uraditi vežbe za zagrevanje:

 

Nedelja 1

Svaki od treninga radite kroz:

Broj ponavljanja 10-15

Broj serija 2-3

Pauza do 30 sekundi

Ponedeljak  Utorak   Sreda   Četvrtak   Petak   Subota   

Nedelja 2

Svaki od treninga radite kroz:

Broj ponavljanja 15-20

Broj serija 2-3

Pauza do 30 sekundi

Ponedeljak  Utorak   Sreda   Četvrtak   Petak   Subota   

Nedelja 3

Svaki od treninga radite kroz:

Broj ponavljanja 10-15

Broj serija 3-4

Pauza do 30 sekundi

Ponedeljak  Utorak   Sreda   Četvrtak   Petak   Subota   

Nedelja 4

Svaki od treninga radite kroz:

Broj ponavljanja 15-20

Broj serija 3-4

Pauza do 30 sekundi

Ponedeljak  Utorak   Sreda   Četvrtak   Petak   Subota   

 

A sada hrana 🙂 

 

Fitt Izazov Plan Ishrane

 

Nedelja 1

Doručak   Užina   Ručak   Večera  

Nedelja 2

Doručak   Užina   Ručak   Večera

Nedelja 3

Doručak   Užina   Ručak   Večera

Nedelja 4

Doručak   Užina   Ručak   Večera

 

 

FITT Klub

Related Post

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published.