FITT izazov 7 dana

FITT Izazov 7 dana bez junk hrane

Dragi svi! Pozivam vas da mi se pridružite kroz sedmodnevni izazov tokom kog ne smete da pojedete ništa što je na listi zabranjenih namirnica. Proverite sebe koliko ste uporni, jaki i istrajni.

Ako završite uspešno ovaj izazov od 7 dana osetićete brojne benefite, neki od njih su: redukcija masnog tkiva, povećana energija, lepši osećaj u svom telu, bolja koncentracija, varenje će biti olakšano… Učinićete sebi i svom telu veliku uslugu, gde će ono biti na jedinstvenom i super zdravom režimu toko jedne cele nedelje. 😀

Lista namirnica koje treba da smanjite maksimalno:

  1. bombone (tvrde, gumene, žele)
  2. čokolada
  3. čips
  4. keks
  5. krekeri
  6. sladoled
  7. ništa iz kioska brze hrane (pljeksavice, burgeri, pice)
  8. peciva iz pekare
  9. torta
  10. kolači
  11. krofne
  12. palačinke
  13. pržena hrana
  14. pohovana hrana
  15. pomfrit
  16. šećer
  17. alkohol
  18. sokovi (gazirani i gusti)
  19. proteinske cokoladice i druge žitne
  20. margarin
  21. parizer i druge mesne prerađevine
  22. smrznuta peciva
  23. supe iz kesice

lista-zabranjenih-namirnica

Lista dozvoljenih namirnica:

  1. sveže voće
  2. sušeno voće (ne kandirano)
  3. povrće
  4. voda, nezaslađeni čaj ili kafa
  5. bezmasno ili niskomasno meso: piletina, junetina, ćuretina, teletina, svinjetina…
  6. jaja
  7. riba
  8. buter, suncokretovo nerafinisano ulje, malsinovo ulje…
  9. orašasti plodovi (kikiriki, orah, lešnik, badem)
  10. Semenke: mleveni lan, chia, golica…
  11. Žitarice: proso, ovas, kinoa, amarant….
  12. Mahunarke: pasulj, sočivo, bob, leblebija
  13. Mlečni proizvodi: mleko, sir, jogurt, kiselo mleko, pavlaka

 

lista-dozvoljenih-namirnica

Ne očekujete rezultate preko noći. Zdrava ishrana je navika koja se gradi i koja treba da traje do kraja života. Garantujem da ćete uživati u ovakvom načinu ishrane i da ćete pola od zabranjenih namirnica potpuno izbaciti. Energija koju dobijete i kilogrami koje spustite će vas motivisati da ovaj izazov produžite. Kada jednom naučite da kontrolišete apetit, probleme sa kilogramima nećete imati.

Nakon ovih 7 dana zdrave ishrane, zapitajte sebe kako se osećate i da li vam je prijalo sve. Ako je odgovor DA, onda produžite još sedam dana.

Ako želite da se uključite u izazov, slikajte svoje zdrave obroke, kačite ih na svoj instagram profil i stavite hashtag #fittizazov ili #jazelimjamogu

Evo ja ću biti prva. 🙂

 

 

FITT Meni dan 1

FITT Meni dan 2

FITT Meni dan 4

 

FITT Meni dan 4

FITT Meni dan 5

FITT Meni dan 6

FITT Meni dan 7

 

Evo kako su neke devojke bile kreativne i dale svoj doprinos #fittizazovu

'Jutro 🍳🍳🍳avokado namaz i kuvano jaje ☺ #fitt#fittizazov#jazelimjamogu#nadafitt

A photo posted by Sanja Trifkovic (@sanjinsminkeraj) on

Rucak: Belo meso,krompir iz rerne i mesano povrce(brokoli,prokelj,paprika,tikvice) #fittizazov

A photo posted by marija (@stgmaja) on

Dorucak pizza:integralno brasno sa brokolijem i jajima,paradajz i sir #fittizazov

A photo posted by marija (@stgmaja) on

Ideja za rucak:sargarepa,grasak i kukuruz plus pecurke #fittizazov

A photo posted by marija (@stgmaja) on

Nada FITT Izazov 7 dana bez junk hrane Rucak Salata sa surimima #fitt#nadafitt#jazelimjamogu#fittizazov#surimisalata

A photo posted by Sanja Trifkovic (@sanjinsminkeraj) on

FITT IZAZOV 7 DANA BEZ JUNK HRANE – SALATA SA SURIMI ŠTAPIĆIMA

Uzina:banana,urme,sargarepa,nemasni sir,chia seme #fittizazov

A photo posted by marija (@stgmaja) on

 

 

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

 

online fitnes coaching