FITT Izazov 8 nedelja

FITT izazov 8 nedelja

 

svaki-minut-koji-posvetite-radu-na-sebitrostruko-se-vraca

Da li si spremna da se pridružiš FITT Izazovu 8 nedelja?

Drage moje devojke spremila sam nam novi FITT Izazov. Traje ukupno 8 nedelja ili 2 meseca. Radimo na pripremi tela za leto! Što pre počnete pre ćete ostvariti svoje ciljeve.

Potrebno je po 1h vremena 4 dana nedeljno i garantujem vam, da ukoliko se budete pridržavale saveta u vezi sa ishranom i ako budete radile svaki trening, imaćete zadovoljavajuće rezultate.

Vežbe su kreirane tako da ih mogu raditi i početnici, kao i napredniji vežbači. Iako sam za svaki trening napisala koliko ponavljanja i serija radite, slobodno možete prema svom osećaju raditi i više.

Šta vam je potrebno?

Potrebna vam je dobra volja, motivacija da zaista trenirate i hranite se zdravo! 🙂

Ako do sada niste bile posebno aktivne, verovatno ćete imati upalu mišića u toku prve nedelje. Upala mišića su mikrotraume na mišićnim vlaknima, koje se dešavaju nakon treninga, na kom su ti mišići bili izloženi nekom naporu.
Upalu mišića ne morate dobiti samo u teretani, ona se može javiti nakon bilo koje fizičke aktivnosti, koju niste upražnjavali neko vreme. Spremanje stana, plesanje, duže hodanje, kopanje zemlje, pentranje na drvo… Znači bilo koja aktivnost. Kada je određeni deo tela, tj. mišićna grupa pod upalom, preporuka je da se odmori, međutim kod treninga ovakvog tipa, gde se ne radi sa dodatnim opterećenjem, više je stvar izbora. Ako se osećate da možete, onda je u redu da trenirate. U slučaju treninga sa velikim dodatnim opterećenjem, oporavak je obavezan. 

Vežbajte u bilo koje doba dana koje vam je zgodno i koje se uklapa u vaš raspored. Ne postoji idealno doba dana, važno je da vežbate. Ako nekada nemate motivaciju da započnete, pokušajte kako znate i umete da se nagovorite, jer već nakon nekog perioda, kada počnete da osećate prve rezultate u snazi, to će biti dovoljna motivacija.

U svakoj nedelji imamo 4 dana treninga. Možete rasporediti da radite svaki drugi i dva će svakako biti spojena.

Ako jedete pre treninga, onda neka to bude minimum 2h pre, ili do 1h, ako je u pitanju neki veoma lagan obrok, poput voća, nekog šejka…

Ako vežbate ujutru, možete na prazan stomak, ili opet nakon nekog obroka. Ja uvek vežbam na prazan stomak ujutru, tako mi najviše prija. Tako da i vi pronađite kako vam je najzgodnije.

Kada se završi ovaj izazov u trajanju od 8 nedelja, verujem da ćete biti motivisane da nastavite i dalje sa vežbanjem, makar 15-20 minuta svaki dan, ili 3-4 puta nedeljno po 30-45 minuta.

Redovno ćemo se „update-ovati“ , možete me ispod u komentarima pitati sve što vam nije jasno, kao i naravno sva dodatna pitanja. Ako želite, možete koristiti #jazelimjamogu hashtag na instagramu, pa da vidim i ja vas, a ne samo vi mene! 😀

Primer ishrana 1

Primer ishrana 2 

 

Ovde ispod su linkovi ka nedeljama.

 

Nedelja 1

 

iskorak

 

 

Nedelja 2

 

Nedelja 2 FITT Izazov

 

 

Nedelja 3

Box Jump

 

Nedelja 4

Nedelja 4 FITT Izazov

 

Nedelja 5

Izdržaj desna strana

Nedelja 6

Nedelja 6 FITT Izazov

Nedelja 7

Nedelja 7 FITT Izazov

Nedelja 8

FITT Izazov nedelja 8

 

 

 

 

 

 

 

Poslednji članci