FITT obroci nakon treninga

Predlozi za dva obroka koji su idealni za nakon treninga. Ovo su obroci koji će vam pružiti dovoljno neophodnih nutrijenata.

Predlog I – Piletina sa povrćem

piletina i povrce

Količina je za 2 osobe ili za dva do tri obroka

Potrebno je:

pileće belo meso (400g)

 kada se setim na vreme, onda ga par sati pre pečenja mariniram, tako što ga premažem senfom i pospem začine. Ako ne, uradim to isto ali odmah stavljam na tiganj i pečem. 

1 paprika

1 praziluk

1 tikvica

soja sos

maslinovo ulje

…………..

Predlog II – Paprike punjene mesom i rižom

punjene paprike

Ovo su u punjene paprike, samo na fitnes i zdrav način. 😀

Potrebno je:

ljubičasti luk

mlevena junetina

paprike

šargarepa

peršun

paradajz

so

cimet

maslinovo ulje

pirinač

voda

Prvo stavite pirinač da se kuva (1 šolja riže i 3-4 šolje vode), malo poslite.

Dok se to kuva, pripremite nadev za punjenje paprika.

U šerpu sipate maslinovo ulje, luk, i rendanu šargarepu, malo posolite i dodate cimet.

Potom dodate mleveno meso i pečete dok se meso potpuno ne obradi termički.

Kada je meso ispečeno, dodate iseckani paradajz ili pelat (recept za domaći pelat je ovde)

Sa ovom smesom punite paprike, dodate jedan seckani paradajz i eventualne vrhove paprika, prekrijete folijom i ide u rernu na 20-ak minuta na 250 °C

Kada je gotovo jedem sa pireom od povrća, ovog puta pire od krompira i pire od tikvica – recept uskoro. 🙂

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

personalizovani-plan-ishrane-1