HIT trening za stomak

 

Otvaramo sezonu letnjih videa. 🙂 Ovo je prvi video novog FITT serijala. Trudila sam se da snimam na što lepšim mestima da vam vežbanje bude prijatnije. 😀 Ovo je odličan trening za trbušnjake, ceo trup, aktivno je u suštini celo telo. Možete ga raditi i ako ste početnik i kao napredniji vežbač. Ovim vežbama se ne topi salo sa stomaka, već se jačaju mišići trupa. Za redukciju je potrebna adekvatna ishrana i redovan trening celog tela. Jačanjem trbušnjaka, smanjujete opterećenje na leđa, posebno lumbalni deo. Ako imate posao prilikom kog dosta sedite, niste posebno aktivni, bole vas leđa, imate loše držanje, onda treba da radite trening celog trupa (prednji trbušnjaci, bočni, kao i leđa). Ovim vežbama kao da pravite jak mišićni korset koji će vaše telo držati uspravno bilo da sedite ili stojite. Imaćete lepšu figuru i vizuelno ćete izgledati više jer kičma neće biti pogrbljena.

F requency: 3-5 puta nedeljno
I ntensity: 10 – 20 ponavljanja
T ype: izdržljivost / snaga
T ime: 20-30 minuta

 

 

#jazelimjamogu

 

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

Trening za trbušnjake

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

Related Post

About The Author