Užina je mini obrok koji ne morate, ali možete ubaciti u svoj plan ishrane u zavisnosti od toga kako vam prija. Neko više voli da ima dva, tri veća obroka dok neko drugi ne može da zamisli da makar jednom ne gricne nešto između obroka.
Za ove druge, užina je spas. Ali nutritivno bogata užina, još bolje ukoliko je unapred isplanirana.
Za sve one koji nemaju puno vremena za pripremu obroka, imam jednu preporuku.
Početkom nedelje osmislite obroke za celu nedelju, ali tako što će se obroci ponavljati različitim danima.
Recimo, pripremite piletinu i povrće koje ćete jesti u ponedeljak, sredu i petak.
Pastu utorkom, četvrkom, nedeljom… I tako dalje.
Poenta je da napravite veću količinu i zatim zamrznete ono što ne može toliko dugo da stoji, pa ćete za obrok samo podgrejati.


E sada na scenu stupa užina.
Pomenuti način ishrane štedi vreme i omogućava da zaista imate nutritivno kvalitetan obrok svakog
dana bez imalo muke, ali ima jednu manu – može biti monoton.
Iz tog razloga, umesto da se svakim obrokom ponaosob svakodnevno bavite, neka užine budu vaš mini obrok za uživanje. I pravite različite kombinacije svakog dana.
Predlozi koje sam navela ne zahtevaju maltene nikakvu pripremu već samo kombinaciju namirnica, tako da možete eksperimentisati po želji.
I naravno, slobodno ponekad možete umesto standardne užine pojesti svoju omiljenu čokoladicu.
Koji predlog iz videa vam se najviše dopada?