ideje za zdrav dorucak FITT.RS

Ideje za zdrav doručak #2

Kao nastavak prvog posta sa idejama za doručak, u nastavku sledi još mnogo ideja za zdrav i nutritivno kvalitetan obrok. P.S. Doručak nije za svakoga najbitniji obrok tokom dana, najbitniji je ukupan unos svih nutrijenata na dnevnom nivou, tajming obroka je donekle zanemraljiva stvar. Slušajte svoje telo i svoje potrebe, samim tim ćete i moći lakše da ostvarite željene ciljeve.

 

Lubenica, dinja, kukuruz i jogurt za osvežvajući letnji doručak

Letnji dorucak nakon trcanja. www.fitt.rs #fitt #nadafitt #jazelimjamogu

A photo posted by Nada (@nadafitt) on

 

Trešnje i jagode dok su u sezoni su moj omiljeni doručak.

 

Jaje na oko i rukola.

jaje na oko

 

Ovsene pahuljice – slane, sa kuvanim jajima, jogurtom i krastavcem.

Ovsene pahuljice slane

 

 

Ovsene pahuljice, jogurt, mandarina, orasi…

Mandarina musli

 

 

 

Šejk sa malinom – jogurt, ovsene pahuljice, maline…

šejk sa malinom

 

 

Jogurt, kuvana jaja, kikiriki, krastavac

dorucak

@fitt.rs (16)

Pašteta od sirovog graška i od tunjevine. Recept ovde

@fitt.rs (13)

 

Sezonsko voće sa orašastim plodovima po izboru + jogurt sa ovsenim pahuljicama

@fitt.rs (11)

Ovsene pahuljice + ovsene mekinje + mleveno laneno seme + kokosove ljuspice + jabuka + banana + cimet + jogurt, mislim da je to sve, dovoljno je ukusno i slatko i ima sve što vam je potrebno za jedan fin i ukusan doručak (ako volite da doručkujete). 😉

FITT.RS (8)

Sendvič sa dimljenim lososom. Recept ovde

@fitt.rs (7)

FITT (24)

 

FITT.RS (7)

Kuvana jaja, rukola, krastavac, kruška, sušene masline, ražani hleb, maslinovo ulje

Da li ste znali da boja ljuske jajeta ne utiče na kvalitet, ukus ili nutritivni sastav jajeta. Boja ljuske da li je braon ili bela, zavisi isključivo od vrste koke koja ga je snela. Da li znate da se na samoj ljusci jajeta nalazi oko 17000 sitnih porica, koje omogućavaju jajetu da diše. ⭐ Jaja su inace prirodan izvor hrane koja ima izvrstan nutritivni balans. Što je jaje starije, vlažnost i ugljen dioksid napuštaju jaje, koje onda apsorbuje kiseonik, i tako nastaje onaj vazdušasti prostor između ljuske i belanceta, što je jaje starije, prostor je veći. Kada pravite omlet ili kajganu, solite tek na kraju, jer so utiče na razdvajanje proteina u samom jajetu, što dovodi do toga da ono bude vodenastije. Belance iz jajeta je odlican izvor proteina nakon treninga. 🍳☺ www.fitt.rs #fitt #nadafitt #jazlimjamogu

A photo posted by Nada (@nadafitt) on

 

Jogurt, ovsene pahuljice, ovsene mekinje, maline.

FITT.RS (28)

FITT.RS (32)

Ovsene pahuljice + jogurt, crveni pasulj, paprika, krastavac, kuvana jaja…

FITT.RS (47)

 

Nadam se da ste dobili makar neku ideju za zdrav i ukusan doručak!

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂