Nekoliko predloga za obroke, nadam se da ce vam koristiti. 💙🌷

View this post on Instagram

I spontaneously got face with two eyes on my plate, so I decided to add lips and nose. 👀👃👄😄 And then I realized that could be a good photo, so I decided to finish decorating my plate. I wish I had the patience, enough time, to arrange my breakfast so nicely every morning. 🤷‍♀️ . . For me (read: my calories and nutritional requirements) this is a filling breakfast, it is actually high in calories, nutrients also. And this is how I like, eat and then not thinking about food for the next couple of hours. But I confess the fact I like to eat and enjoy food. 😂 . . I believe it is obvious what is on the plate, but let me tell you for tortillas. I like to bake tortillas in a frying pan (without oil) and then finish them with olive oil. And the fruit of course for the dessert. There is no meal without fruit. 😉 . . . Spontano sam dobila dva oka, pa sam odlucila da dodam i usne i nos. 👀👃👄😄 A onda sam shvatila, da od ovoga moze da se napravi dobra fotka, pa sam odlucila da do kraja dekorisem tanjir. Volela bih da imam strpljenja, pa i vremena, da uvek sebi ovako lepo aranziram dorucak, ali dobro, za sada je ovako povremeno. 🤷‍♀️ . . Za mene (citaj: moje kcal i nutritivne potrebe) ovo je jaci dorucak, mozda ne deluje tako, ali zaista je prilicno zasitan i kalorican. A to je ono sto i volim, da jedem i da onda ne mislim narednih nekoliko sati o hrani. Ali ne iskljucujem cinjenicu da volim da jedem i uzivam u hrani. 😂 . . Verujem da je ocigledno sta je sta, ali eto da vam kazem, da ove tortilje volim blago da istostiram u tiganju (bez ulja) i onda ih gotove prelijem maslinovim uljem. I voce naravno kao desert, kod mene nema obroka bez voca. 😉 . . . #nadafitt #nadapiliskic #fittnutrition

A post shared by N A D A P I L I S K I C (@nadapiliskic) on

View this post on Instagram

DA LI JE SVAKA DIJETA OSUĐENA NA NEUSPEH? 🙋‍♀️ . I jeste i ne mora biti. . Ukoliko je vama cilj da izgubite kilograme, svaka koju ispoštujete će biti uspešna. . Kalorijski deficit = gubitak telesnih masti i tu nema komplikovane jednačine, prilično je jednostavno. 😉 . Problem nastaje kasnije, šta kada se završi dijeta? Šta kada ste došli do idealne kilaže, ali niste stekli nove navike? Šta kada ne znate kako da se opet ne ugojite, a konstantno žudite za hranom koje ste se na dijeti odricali? . Istina je da je često teže zadržati se na određenoj kilaži nego doći do nje, posebno tim ekstremnim dijetama. A kada idete polako, usput stičete i nove navike koje će vam dugoročno služiti. . Evo tri kratka saveta kako da vaša „dijeta“ ne bude „dijeta“. . . 1. Zapitajte se zašto želite da izgubite kilograme? Mislite da ćete onda biti srećniji? Definišite konkretan razlog zbog čega to želite i ZAPIŠITE. . 2. Uvedite pozitivne promene, a ne negativne. Dodajte voće, povrće i nutritivno kvalitetne namirnice umesto da oduzimate čokoladu. Nema potrebe da se bilo čega zauvek odričete, pa se nećete ni opraštati od toga u nerazumnim kolicinama dan pred početak dijete. 🤣 . . 3. Pomirite se sa svojim telom. Prihvatite ga i dajte mu ono što mu je potrebno – nutritivno bogatu hranu po vašem ukusu koja će vam prijati i fizički i psihički. . . Zivite jednom i dozvolite sebi uzitak u svemu, ali sa merom! 😘 Za recept prelistajte galeriju. 🤗 🌟www.fitt.rs🌟 #nadapiliskic #nada #fittnutrition #fitt #nadafitt

A post shared by N A D A P I L I S K I C (@nadapiliskic) on

View this post on Instagram

Mnogo radim i nemam vremena da spremam hranu. Razumem skroz. I ja isto mnogo radim i nemam vremena za mnoge stvari, ali za one koje su mi vazne, uvek zelim da nadjem vreme. 😉 Iako priznajem da mi se nekada zaista dogodi da ne stignem ni ovoliko da spremim, ali ipak se na kraju ispostavi da mi je zapravo bilo mrsko, a ne da je u pitanju objektivni nedostatak vremena. 😁 Sto je isto ok. Nekada te jednostavno mrzi da spremas bilo sta. 😎 . 👉 Piletina kao i bilo koje drugo meso mora da se obogati raznim zacinima kako bi bila mekana, socna i pre svega ukusna. 👌 Senf, maslinovo ulje, suseni travkasti zacini i malo limuna. To je marinada za piletinu, moze da odstoji, a i ne mora. Mozete recimo jedan dan da vecu kolicinu mesa stavite u marinadu, sve u kutijicu i cuvate u frizideru 2 dana pa pecete po potrebi. Meso ispecem na tiganju bez ulja (jer ga ima u marinadi) umerena temperatura da ne bi gorelo. . Ispod mesa u ovoj opciji ide sveze povrce (mix zelenih salata, krastavac, paprika, paradajz i cvekla). Salata je naravno zacinjena, prelivena maslinovim uljem, limunom i jos malo miksa susenih travkastih zacina. Nisam solila, jer ovi zacini doprinesu ukusu, pa so nije neophodna. 😁 Ovaj obrok mozete da pojacate sa dodatnim ugljenim hidratima, recimo, krompir, pasta, pirinac, proso, hleb… Sta god volite od toga. 😉 . I jos jedna vazna stvar, iako postoji neka generalna preporuka kada je u pitanju optimalan obrok, uvek se vodite celokupnim dnevnim unosom. Ne mora svaki obrok da bude identican i da bude nutritivno savrsen, u nekom cete pojesti vise masti, u nekom vise ugljenih hidrata… Zavisi i od broja obroka koje tokom dana imate. Zato gledajte uvek neki okvirni celokupni dnevni unos, fokus na širu sliku. 😘 💫www.fitt.rs💫 #fitt #nadafitt #nadapiliskic #jazelimjamogu #fittnutrition

A post shared by N A D A P I L I S K I C (@nadapiliskic) on