Fitness 01.08.2015.

Istezanje leđa i zadnjice

Istezanje leđa i zadnjice

 

 

Kratko istezanje mišića donjih leđa i mišića zadnjice.

Ukoliko radite samo ovo istezanje, predčažem da se obavezno pre toga zagrejete. Idealno je da radite nakon treninga. Svaki pokret izvodite lagano i kontrolisano. U pozi ne zadžavajte duže od 30-ak sekundi.
Krajnja poza je ona u kojoj osećate istezanje i blagi osecaj neprijatnosti, nikako bola.
Istezanje bi bilo poželjno da praktikujete uvek u slično doba dana, tako ćete najbolje moći da pratite napredak.
Statičko istezanje se ne radi pre treninga.
Istezanje nije isto što i zagrevanje.
Statičko istezanje se radi na kraju treninga, ili nakon zagrevanja, nikako pre.

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.