Index vežbi 04.08.2015.

Istezanje zadnjice i spoljašnje strane butine

Istezanje zadnjiceIstezanje zadnjice i spoljašnje strane butine

Aktivni mišići: bočni stomak, donja leđa, zadnjica, stabilizatori kuka, spoljašnja strana butine

Sednete na strunjaču sa obe noge ispružene u kolenima. Savijte desnu nogu u kolenu i prebacite je preko leve u nivou kolena. Sa levom rukom obuhvatite nogu, lakat leve ruke naslonite na spoljašnju stranu kolena desne noge i blago vršite pritisak, dok ne osetite istezanje u predelu zadnjice i spoljašnje strane butine (desne noge). Zadržite u ovom položaju, potom isto uradite sa drugom nogom.

 

 

 

 

 

 

    1  Iistezanje zadnjice - pereca             2  istezanje zadnjice - pereca

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.