FITT Izazov 4 nedelje

 

Drage moje FITT devojke napravila sam vam mali fitness kalendar za vežbanje. Ovo je naš prvi kalendar i naravljen je tako da odgovara svima koji žele da počnu sa vežbanjem ili onima koji već vežbaju, a ne znate kako sami sebi da napravite i osmislite vežbanje po danima. Šta je važno? Važno je da ne odustajete, važno je da verujete u sebe. Možda će ti prvi, drugi, treći put vežbe biti teške, ali već nakon nekog vremena ćeš moći sve da radiš kao od šale. Ali treba da radiš na tome. Svaki mesec ću postavljati novi izazov koji ćeš nesumnjivo moći da pratiš. Na blogu možeš naći dosta tekstova u kojima ima primera dijeta i preporučenih režima ishrane, tako da pogledaj i to, jer znaš i sama da uz trening mora da ide i dobra i kvalitetna ishrana.

Moj hashtag je #JazelimJamogu , super bi bilo, svaki put kada radiš vežbice ili nakon treninga, da se fotkaš i zakačiš ovaj hasthag kako bih mogla da vas vidim sve.

4 nedelje izazov

Nedelja 1

ponedeljak   utorak    sreda    četvrtak   petak   subota    nedelja

Nedelja 2

ponedeljak   utorak   sreda    četvrtak   petak   subota   nedelja

Nedelja 3

ponedeljak    utorak   sreda   četvrtak   petak   subota    nedelja

Nedelja 4

ponedeljak    utorak   sreda   četvrtak   petak   subota    nedelja

jazelimjamogu

mišići na leđima

Uživajte!

Nada 🙂

Related Post

About The Author

2 Responses

  1. ana

    Ovo bi znacilo da se npr.stomak radi samo ponedeljkom? Oduvek sam citala, slusala, da razmak ne treba da bude duzi od 3 dana, za istu misicnu grupu?

  2. Aleksandra

    Zdravo Nado,
    Radujem se izazovu i zelim da krenem sto pre!
    Srdacan pozdrav!
    Aleksandra