Ishrana 10.01.2021.

IZAZOV #TežiRavnoteži – Plan ishrane za mršavljenje II

Predlog plana ishrane za redukciju telesnih masti.

Ovo je opšti plan, svakako je potrebno da prilagodite individualno. Kada su u pitanju restriktivne dijete, vrlo je važno da ih sprovodite pod nadzorom lekara ili nutricioniste.

 

Obrok I
Voda 300ml
Ovsene pahuljice 30g
Suvo grožđe 20g
Cimet 1 kašičica
Lanene semenke 1 kašika
Quark / Jogurt 4 kašike
Kcal: 358

*****************************
Obrok II
Junetina 100g
Crni luk 50g
Šargarepa 50g
Spanać 100g
2 čena belog luka
1 veliki paradajz
Quark / Jogurt – 2 kašike
biber i so po ukusu
Kcal: 332

*****************************

Obrok III
Testenina 40g
Šargarepa 100g
Tikvica 100g
Masline 4-5 komada
Kiseli krastavci 2-3 komada
Quark / Jogurt 200g
1 kuvano jaje
1 kašika senfa
biber i so po ukusu
Kcal: 382

*****************************

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.