Index vežbi 04.08.2015.

Izdržaj sa ekstenzijom kuka

Izdrzaj sa ekstenzijom kuka Izdržaj sa odizanjem noge

Aktivni mišići: stomak, bočni stomak, leđa, zadnjica, core, stabilizatori kuka, Serratus Anterior.
Početak vežbe je u pozi kao za sklekove. Okrenuti ste ka podlozi, sa ispruženim rukama i nogama. Leđa i stomak, držite stabilno i trudite se da ih aktivirate što više. Kontrahujte mišić zadnjice i podignite jednu nogu u vis, tako da je u ravnoj liniji sa ostatkom tela. Potom je vratite u početni položaj i isto uradite sa drugom nogom.
Ovu vežbu možete raditi i tako što ćete zadržavati jednu nogu oko 20-30 sekundi, potom isto uraditi sa drugom.

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.