Da li ste nekada poželeli da na plaži prošetate savršeno izdefinisane trbušnjake koji se zapravo vide? 🙂
Verujem da je vaš odgovor potvrdan i da ste sigurno već negde videli naslov koji upućuje na proveren način koji će vam pomoći da dođete do trbušnjaka.

Tu su razni programi, pa i suplementi koji obećavaju svašta, a najveći problem sa njima je što su skupi, često komplikovani i najvažnije – ne funkcionišu.

Kada sam u naslovu rekla DVA JEDNOSTAVNA KORAKA, zaista sam to i mislila. Od ovog jednostavnije ne može! 🙂
Međutim, nigde nisam rekla da je lako, a još manje brzo.
Kao i većina fitnes ciljeva, i ovaj zahteva vreme i pre svega istrajnost.

Na koja dva koraka sam mislila?

  1. GUBITAK TELESNIH MASTI

Vi već imate trbušnjake. Potpuno je nebitno koliko kilograma imate i koliko ste aktivni, vi trbušne mišiće imate. E sada, pitanje je koliko su istrenirani, a sve i da jesu maksimalno, da bi došli do izražaja, potrebno je da izgubite višak telesnih masti koji se nalazi preko njih.

Nije ništa novo da su te oko stomaka najupornije, ali to ne znači da je nemoguće ukloniti ih.

Prvo i osnovno, lokalni gubitak masnih naslaga nije moguć, ne postoji ni ishrana ni trening pomoću kojih ćete ciljano izgubiti masti sa stomaka, nogu ili zadnjice…
To zavisi isključivo od genetike, tako je kako je.

Ono što morate da uradite je da stvorite kalorijski deficit kako bi se višak masti gubio.

Možda ćete prvo početi da gubite sa drugih delova tela, ali budite strpljivi i na kraju će se to desiti i sa stomakom.

Ovde sam detaljno pisala o kalorijskom deficitu.

https://fitt.rs/koji-je-najbolji-nacin-da-se-smrsa/

DRUGI KORAK JE…

TRENING KOJI ĆE AKTIVIRATI GORNJI DEO TELA

Na mom kanalu imate dosta predloga za vežbice, kao što su recimo ove.

https://www.youtube.com/watch?v=yR9tXNGqLi8

Adekvatan trening će vam pomoći da zadržite mišićnu masu dok ujedno gubite višak telesnih masti. Biće dovoljno da radite 2 do 3 seta od po 12 do 15 ponavljanja, jednom nedeljno za početak, pa možete postepeno povećavati.

I još jedna jako važna stvar koju ne smete zaboraviti… Klimanje glavom levo desno kada vas neko ponudi hranom koja se ne uklapa u vaš kalorijski deficit. 🙂 To je zapravo sve što vam je neophodno. Rekla sam da je jednostavno…

Apsolutno ne morate koristiti bilo kakve suplemente niti posebne režime kako biste imali trbušnjake.

ZAKLJUČAK

Sve što vam je zapravo potrebno jeste kalorijski deficit + trening snage. Kalorijski deficit će vam omogućiti da izgubite telesne masti koje prekrivaju vaše trbušnje mišiće dok će zahvaljujući treningu snage postati jači i snažniji. Toliko. 🙂

NADA FITT PLAN ISHRANE