Nada Piliskic

Znate da ja stalno pričam kako nije baš pametno promeniti pedeset navika u par dana i sigurna sam da ste već imali sličnih pokušaja kada odjednom počnete da jedete isključivo zdravu hranu, izbacite sve slatkiše jer su vam oni “porok”, a naravno svakodnevno vežbanje se podrazumeva iako ste samo dva dana pre toga jeli mahom slatkiše i junk, a fizička aktivnost vam je bila misaona imenica.
Sa vrlo retkim izuzecima – većina ljudi odustane već nakon par nedelja, ako i toliko. 🤷‍♀️
Volja popusti, motivacija nestane… Što je i logično, posebno kada je potrebno da ulažete toliko napora.

Zato slavite male promene, one koje će vam biti maltene neosetne, ali vam obećavam da će napraviti veliku razliku. Kako?
Tako što skoro neosetno vuku jedna drugu, postepeno stičete navike i nemate onaj osećaj žrtvovanja ni velikih promena. 
Šta možete već danas da uradite?
Slobodno odaberite samo jednu stavku i postepeno ih dodajte. ✔️ Pre svakog obroka, popijte čašu vode. Hidratacija je jako važna.
✔️ Ne idite u nabavku gladni i uvek pravite spisak pre kupovine.
✔️ Svakog dana jedite voće.
✔️ Idite pešaka umesto liftom ili autom.
✔️ Naručite salatu uz hamburger umesto pomfrita.
✔️ Napravite svoj kuvar od ukusnih i zdravih recepata.
✔️ Napravite sebi izazov da svakog dana odradite par vežbica po izboru.

Ovo su samo primeri, a vi možete sami smisliti svoje.
I upamtite – nije važno da za par meseci postanete fitnes model, važno je da svakog dana stičete pozeljne navike zbog kojih ćete biti zdraviji, a samim tim i srećniji. 😘

Koju malu, ali veliku promenu vi birate? ✔️

#fitt#nadafitt#nadapiliskic#fittnutrition#jazelimjamogu