Volela bih da mogu da vam u jednoj rečenici odgovorim na to pitanje, ali nažalost, to ne ide baš tako. 😊 

Motivacija je nešto što morate pronaći u sebi jer pre svega nemamo svi iste motive čak ni kada je zdrav život u pitanju. Takođe, važno je da budete svesni da je motivacija promenljiva i da na nju utiče toliko toga, od banalnih stvari kao što je loše vreme napolju i vase lose raspoloženje, do nekih ozbiljnijih spoljašnjih i unutrašnjih faktora.

Iz tog razloga nije pametno oslanjati se na motivaciju već treba graditi disciplinu. Evo nekih smernica koje možete isprobati. 😊

👉ZAŠTO ŽELIŠ DA SMRŠAŠ?

Šta je baš tvoj lični razlog? Šta će se promeniti u tvom životu kada budeš došao/la do cilja? O čemu razmišljaš kada si najmotivisanija?

👉ODGOVORNOST


Dogovori se sa drugaricom da trenirate zajedno, uplati teretanu mesec dana unapred ukoliko će te to motivisati da ideš, učini sve što bi te moglo naterati da ostaneš odgovorna prema još nekome/nečemu.

👉NAVIKE


Izgradi navike i disciplinu. Na blogu sam u više postova detaljno pisala o tome kako one funckionišu i kako da ih okreneš u svoju korist, pa pogledaj taj sadržaj. 😊

👉PRATI NAPREDAK


Ne treba da se meriš svakog dana, ali je korisno da imaš neke svoje parametre kojim ćeš pratiti svoj napredak. Ukoliko ne voliš vagu, uzmi metar ili ako ne želiš da smršaš već ti je cilj zdraviji život, prosto beleži to što tebi znači. Na taj način ćeš lakše istrajati u trenucima kada poželiš da odustaneš.

👉NAPRAVI PLAN


Kada kažem plan, ne mislim na to da isprogramiraš čitav svoj dan u odnosu na ishranu i trening, ali prosto moraš imati određene smernice kako ne bi dolazila u situaciju da lutaš i odlažeš. Što konkretnije, to bolje. Recimo nećeš reći „Počinjem da treniram.“ već „Idem na treninge 3 x nedeljno, posle posla po 1h.“ Tako ima manje prostora za vrdanje i veća je verovatnoća da ćeš to zaista i uraditi.  😊