Koje hlebove kupujem i jedem

Kada je u pitanju hleb, postoje dva moguća scenarija i potrudiću se da vam sada dočaram oba na pravi način 😊

Prvi ide ovako…

Odlučili ste da smršate i učinićete sve da tako i bude. Onda su vam kolegenica, komšinica, sestra od tetke, brat od ujaka i šefica rekle kako je prva stvar koju morate da uradite da pod hitno izbacite hleb. Koliko ste samo puta čuli da hleb najviše goji i da je gomila ljudi smršala samo izbacivanjem istog. O belom da ne pričam, nije to hleb već bela smrt…

Kako ste rešili da pošto poto smršate, odlučili ste da ih poslušate.

Prestajete da jedete hleb u potpunosti, doručkujete samo ovsene kaše ili nešto slično gde ne treba hleb, a obroke koje inače volite sa hlebom, sada jedete bez. Konstantno osećate da vam fali makar malo parče, ali i dalje ne odustajete… Neki se naviknu da jedu tako, a nekima se smuče i obroci koje su voleli.

Dok svi oko vas ručaju regularno, vi samo gledate u taj famozni hleb koji ne smete da jedete, a ubili biste za jedno parče… Ipak, vi ste karakter i nećete ga taći! Sve do trenutka… Kada shvatite da ste se toliko odricali, da nije vredno. I onda se vratite na staro…

Drugi scenario je sledeći…

Odličili ste da smršate i želite da vam to postane način života. Bez opterećivanja, gladovanja i striktnog izbacivanja namirnica. Jedino o čemu vodite računa jeste kalorijski balans i trudite se da birate što nutritivno bogatije namirnice. Umesto da potpuno prestanete da jedete hleb, odlučili ste da kupujete kvalitetniju vrstu hleba ili ga sami mesite. Pronašli ste recepte koji vam neće oduzimati puno vremena i sada svakog dana sa porodicom uživate u domaćem hlebu. Pripremate količinu za nekoliko dana što nije problem jer takav hleb duže ostaje svež.

I dalje jedete jela koja volite uz parče omiljenog hleba. Ne osećate se uskraćenim, niste gladni i ne gvirite drugima u tanjire jer jedu ono za čim vi žudite dok u isto vreme mršavite!😊

Iako svi znamo za „Zvuči predobro da bi bilo istinitno“, u ovom slučaju je baš tako 😊 Predobro i istinito. Nije uvek teže i komplikovanije bolje, možda samo neko želi da tako mislite jer ima korist od toga 😊

Ukoliko ste se odlučili za drugi scenario, evo mojih predloga 😊

 

 

View this post on Instagram

 

Jedno od top 3 najčešća pitanja u mom inboxu jesu na temu da li hleb ili generalno ugljeni hidrati goje… 🤔 Ono što je bitno da u startu zapamtite je da vas ugljeni hidrati ne goje, kao što ni hleb nema svojstvo da goji. Ono što vas može ugojiti jeste količina hrane koju unesete preko vaših dnevnih kalorijskih potreba, a ne određeni makronutrijent ili određena namirnica. Zato se nemojte plašiti hleba ili ugljenih hidrata i nemojte ih izbacivati iz svoje ishrane. 🍞🌽🍉 Konkretno kod hleba, bitno je da znate da prepoznate razliku između mnogih u ponudi, kao i da odaberete one koji su nutritivno bogatiji. Hlebovi od raženog, speltinog, ovsenog ili kukuruznog brašna, su pre svega jako ukusni, imaju viši sadržaj proteina, a manji sadržaj glutena, zatim dosta dijetnih vlakana, za koje znate koliko su dragocena u ishrani. Raž je recimo i žitarica koja povoljno utiče na rad nervnog sistema jer u sebi sadrzi mangan. Ovas procenutalno ima visi sadržaj proteina, zato je popularna zitarica u ishrani fitnesaša, spelta je ukusom najpribližnija pšenici i vrlo je bogata dijetnim vlaknima, a kukuruz ima skrob koji se lako vari i ne sadrži gluten. 🌽🤸‍♀️ Tako da opustite se i uživajte u omiljenom hlebu, jer dokle god ste u ukupnom dnevnom kalorijskom balansu, hleb vas ugojiti neće. 😘 🌟www.fitt.rs🌟 #nadafitt #fitt #jazelimjamogu #hleb #carbs

A post shared by Nada Piliskic 💃 (@nadafitt) on

Poslednji članci