Koliko treba da imate kilograma i snage u odnosu na svoje godine, trening i/ili nešto treće?

 

Često dobijam pitanja na instagramu i zaista se trudim da vam blog postovima na njih i odgovorim. Relativno skoro, jedna devojka mi je napisala koliko ima godina, kilograma, koliko vežba i tako dalje, a pitanje je bilo koliko bi ona zapravo trebalo da ima kilograma i snage za svoje godine.

Pomenula je da poznaje neke koji vežbaju mnogo kraće od nje i kao od šale dižu mnogo veće tegove, ali da primećuje i one naizgled snažnije koji koriste daleko manje tegove. Jasno je da se svi ponekad pitamo da li nešto i koliko dobro radimo, ali ovakva pitanja često dolaze nakon konstantnog upoređivanja sa drugima.

Da li postoje idealna snaga, kilaža i ostalo? Da li svi u istim godinama i slične konstitucije treba da možemo/radimo isto, a sve ostalo nije dovoljno dobro?

UPOREĐIVANJE SA DRUGIMA?

Ukoliko gledate nečije slike na instagramu, uopšte ne moram ni da vam govorim koliko je to daleko od realnosti u najvećem broju slučajeva. Dobra poza i malo fotošopa od Tvigi mogu da naprave Kim Kardašijan. O snazi i onome što mogu da urade vas mogu lagati do 101 i nazad.

I sledeće, ali ne manje važno – neko prosto može imati bolju genetiku od vas i/ili uzimati anabolike. U oba slučaja će im trebati daleko manje truda nego vama, za iste, a možda čak i bolje rezultate. Zato nema nikakve osnove za upoređivanje jer ćete zagarantovano biti isfrustrirani.

Takođe, uzimanjem anabolika mišići mogu rasti jako brzo, ali da snaga nije baš na zavidnom nivou i otud silni bilderi na oko koji mogu da podignu deset puta manje od vas. A vi nemate pojma šta oni rade i mislite kako možda dižete neadekvatno opterećenje…

Koji god od navedenih slučaja da je u pitanju, sumanuto je upoređivati.

View this post on Instagram

Naucite da verujete u sebe, a dobra priprema pobedjuje nesigurnost. To cete najbolje postici tako sto cete znati sta vam je sve potrebno da dodjete do odredjenog rezultata. 🤸‍♀️ Svaki put kada uradite makar i jedan deo toga sto vas vodi ka rezultatu, vase samopouzdanje raste. 🌞 Najveci mit je da treba imati samopouzdanja da bi nesto poceli, zapravo je obrnuto. Sto vise radite, vise samopouzdanja imate. 👊 Tako da vezbanje i pravilna ishrana su nesto na cemu se radi i nesto sto je deo svakodnevnice, a nisu privremeni alati za dostizanje kratkorocnog rezultata. Nadjite nacin, tj. aktivnost koju volite, nadjite nacin ishrane koji vam prija i uzivajte u tome. 💙 📸 @fromyoeyes 🌟www.fitt.rs🌟 #fitt #nadafitt #jazelimjamogu #underarmour

A post shared by N A D A (@nadafitt) on

NEKI LJUDI SU JAČI ILI SLABIJI.

Prirodno i nenamerno, ali je tako. I morate se pomiriti sa tim, hteli ne hteli. 🙂

Poenta čitave priče je da napredak ne merite tuđim postignućima već isključivo svojim. 

DAKLE… KOLIKO TREBA DA BUDETE JAKI U ODNOSU NA SVOJE GODINE, KILAŽU, TRENING… ŠTA GOD?

Najjednostavniji i najkorisniji odgovor…

JAČI NEGO ŠTO STE BILI PRETHODNI PUT.

To je jedina mera vašeg napretka.

Da li ste jači danas nego pre mesec dana?

Jeste?

Baš toliko snage treba da imate u odnosu na sve parametre. 🙂

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂 

 

Poslednji članci

NADA FITT PLAN ISHRANE