Kao prosecnom rekreativcu dovoljno je da vežbate tri, četiri do pet puta nedeljno u trajajnju od 45-60 minuta. ✔ Treba da napravite plan koji ste u stanju da ispunite kroz dugi period vremena. To što želite i trenutno možete da vežbate svaki dan, to ne znači da će to moći da bude održivo i u budućnosti. 😃


💙Svaka aktivnost u kojoj pokrećemo telo, aktiviramo mišiće, u kojoj podsticemo ubrzanije disanje i nakon koje se osećamo lepo je odlična i zadovoljavajuća. 👌 To može biti plivanje, može biti trčanje, ples, balet, može pilates, dizanje tegova, bajs, roleri… 🏋🚴🏊 Ma šta god volite i šta god ćete raditi sa zadovoljstvom.🤗 Treba da jedva čekate onaj trenutak da idete na trening i da vežbate radi lepog osećaja, a ne da se ceo dan spremate na nešto dosadno i naporno, jer je to kao jedini način da smršate. Kad tako razmišljate nećete nikada ni trajno dostići cilj. Možda i uspete da smršate, ali čim to dostignete prekinućete sa vežbanjem jer logično je da nećete raditi nešto što vam ne prija. Onda će se za neki period ponovo nagomilati kilogrami i eto vas na početku ponovo.
🌟www.fitt.rs🌟 
#nadafitt#fitt#jazelimjamogu#nadapiliskic