Kućni trening za mršavljenje

Kućni trening za mršavljenje

Primer trening za celo telo, kojim možete postići jako lepe efekte kako u pogledu razvoja snage tela, tako i kada je u pitanju mršavljenje. Naravno, ne očekujte ćete samo radeći ove vežbice kao od šale skidati masti, za to je potrebno da budete i na psoebnom režimu ishrane kao i da pored ovakvog treninga uključite i malo kardio opcija, poput brzog hod ili trčanja. 🙂 :*

Ako vas zanima koliko čega treba da jedete kada želite da redukujete masno tkivo, pogledajte ovaj post.

Pratite me na Instagramu? 🙂

View this post on Instagram

Ok, svima je već verovatno jasno da je kalorijski deficit imperativ kada govorimo o redukciji telesnih masti ili žargonski rečeno – o mršavljenju. 😁 Ja cu vam napisati nekoliko predloga ili načina kako mozete nesvesno, tj. bez opterecivanja da budete u tom deficitu. Ovo ne znači da kalorije nisu važne već da možete i na drugi način uneti manje kalorija bez razmišljanja o brojanju istih. 🤗 . . 🤞JEDITE SVESNO . Pažljivo pratite kada zaista osećate glad, a kada jedete zato što ste željni te neke hrane. Na taj način nećete uneti više nego što vam je zaista potrebno. . . 🤸‍♀️TRENIRAJTE 4 DO 5 PUTA NEDELJNO . Što više fizicke aktivnosti imate (ne i previše!) više ćete kalorija potrošiti i samim tim imati malo više „prostora“ za unos hrane. Ipak, uzmite u obzir koliko kalorija dnevno unosite i ne zavaravajte se da možete jesti koliko god želite jer ste tog dana vezbali. . . 🍿IZBACITE GRICKANJE IZMEĐU OBROKA . Naravno, ukoliko ne osećate preveliku potrebu za istom. Ali je činjenica da ljudi puno kalorija unesu nesvesno između obroka, a zatim se pitaju zašto nisu smršali. . . 🙇‍♀️OSVESTITE SOPSTVENE OKIDAČE ZA PREJEDANJE . U slučaju da je vaš okidač gledanje filma pred spavanje jer ste navikli da to radite uz punu činiju čipsa, pokušajte da to zaenite nekom drugom aktivnošću. Idite u šetnju, čitajte knjigu, šta god vam prija, a ne podrazumeva hranu. To je samo primer, a vi isti princip primenite na svoju situaciju. . . 💫NAPRAVITE MREŽU PODRŠKE Razgovarajte sa ljudima o svojim ciljevima, podelite sa onima koji su u istoj situaciji i budite podrška jedni drugima. . . I za kraj, zanima me (taman da vidim ko i cita caption 🤣) . Kada ste vi na dijeti, sta vam teže pada, da se pridržavate plana, tj. sam način ishrane, ili pak podrška ljudi koji su u istoj situaciji? . 📸 @fromyoeyes #nadapiliskic #nadafitt #fittnutrition

A post shared by N A D A P I L I S K I C (@nadapiliskic) on