Nedelja 2 FITT Izazov

Nedelja 2 FITT Izazov

Dobrodošli u nedelju 2 FITT izazova. Ovde su nam u planu video treninzi, biće vam možda lakši za praćenje. Ako ste do sada vežbali sa mnom, znate na šta vam ja uvek skrećem pažnju. To je da izvodite vežbe pravilnom tehnikom, nije bitna brzina izvođenja i broj urađenih vežbi na kraju, ako niste ispunili taj prvi osnovni preduslov za kvalitetan i efektivan trening. Na blogu ima postova u kojima su objašnjene vežbe, kao i njihovo pravilno izvođenje, tako da, ako vam neka vežba nije jasna, potražite u odeljku Index vežbi. Koncentrišite se dok radite, ako radite vežbu za stomak, pokušajte da osetite da li se zaista stomak kontrahuje, ako radite vežbu za zadnjicu, da li osećate da je taj mišić aktivan. Zaboravite na čavrljanje i kuckanje poruka dok vežbate. Trebate biti fokusirani na ono što radite. To je kao i kada pravite neko jelo, ili još bolji primer tortu, potrebna je pažnja i razmišljanje o tome šta pravite, tako je i sa vežbanjem.

Rezultate nemojte očekivati preko noći, potrebno je dosta truda, rada i naravno vremena da sve dođe na svoje. Ishrana je takođe jako jako jako važna. Jer koliko smo u stanju da unesemo kalorija u sebe, teško možemo sve to da sagorimo vežbanjem. Tako da o obe stvari je potrebno da vodite računa. Ne trebate se opterećivati i držati rigorozne dijete, ali samo obratite pažnju šta jedete.

Umesto sokova, pijte vodu, umesto slatkiša jedite voće, umesto maragarina koristite puter, umesto čipseva jedite kikiriki, bademe, lešnike, orahe…. Kapirate poentu? Možete sebi dozvoliti i kolač i tortu i sladoled, ali ponekad, ne svaki dan.  U tome je caka, što jedemo tu hranu svakodnevno koja nam nije egzistencijalno potrebna, i onda idemo na rigorozne dijete u kojima su te stvari striktno zabranjene, izdrži kol’ko ko može i opet na staro. Nije crno ili belo. Može sve, samo što se zna šta se jede svakodnevno a koja hrana ponekad.

Hrana koja vam je egzistencijalno potrebna su: voće, povrće, meso, riba, jaja, orašasti plodovi, mahunarke, žitarice, mlečni proizvodi. (Ne pričamo o veganima, vegetarijancima koji iz određenih razloga izbacuju neke od ovih namirnica, oni nutrijente iz tih namirnica, zamenjuju kroz hranu koju jedu)

Sve ostalo, slatkiši, grickalice, parizeri, paštete, sladoledi, sokovi…. su hrana bez koje može da se živi.

 

 

Dan 1 

Vežbe za donji stomak   

vezbe za donji stomak

 

Uradite 2-4 serije ovih vežbica – broj ponavljanja od 10-15

Dodatak (po želji)

Dan 2

Trening za celo telo

Trening celo telo

Uradite 2-4 serije ovih vežbica – broj ponavljanja od 10-15

 

Dodatak (po želji)

Dan 3

Vežbe za zadnjicu i noge

Vezbe za zadnjicu i noge

 

Uradite 2-4 serije ovih vežbica – broj ponavljanja od 10-15

 

Dodatak (po želji)

Dan 4

Trening za jačanje celog tela

iskorak

Uradite 2-4 serije ovih vežbica – broj ponavljanja od 10-15

 

Dodatak (po želji)

 

Odmarajte do naredne nedelje a to je Nedelja 3 FITT Izazova

Nada 🙂