Nedelja zdravih izbora

Imam sjajnu vest za vas! 🙂 Tokom narednih sedam dana predstaviću vam ideje za ukusne i zdrave obroke, uz podršku mercator centra. Na njihovom instagram profilu ću objavljivati fotografije obroka, koristeći namirnice koje sam nabavila u njihovom novotovorenom delu sa zdravim proizvodima. Obećavam da ću spremati jedinstvene recepte, a isto tako obećavam da će biti lagani za pripremu.

 

Potrebne namirnice

 

Često usled savremenog načina života zapostavljamo zdravlje i fitnes i onda nas sve to jednog dana dočeka na naplatu. Znate i sami da su fitnes i zdravlje dva nerazdvojna pojma i jedno bez drugog ne idu. Da biste bili zdravi ujedno treba da budete fitnes. 🙂

Isto tako vežbanje i zdrava ishrana su dve nerazdvojne stvari. Da bi naše telo bilo zaista zdravo, pored zdrave ishrane treba i da budemo fizički aktivni. Tip i intenzitet fizičke aktivnosti su individualni i zavise od dosta faktora, poput ličnih ciljeva, uzrasta, slobodnog vremena i samih afiniteta. Redovna fizička aktivnost poboljšava opšte zdravlje, prevenira rizik od depresije, dijabetesa, kardiovaskularnih oboljenja i mnogih drugih. Kada se fizički dodatno aktiviramo, telu je potrebna kvalitetna hrana za potpuni i optimalni oporavak. Tako da su obe stvari jako važne i nerazdvojne. Kada smo fizički aktivni potrebna nam je malo veća količina proteina, a dozvoljeno je da unesemo i malo veću količinu ugljenih hidrata nego što je slučaj kada smo manje aktivni. Da biste se lakše snašli u celoj priči oko zdrave ishrane, moj zadatak je da vas kroz ovih sedam dana upoznam sa pojedinim namirnicama i da podelim sa vama neke svoje ideje za zdrave recepte.

Recept I – Wasa sendvič

Wasa sendvič

 

Recept II – Piletina sa kinoom

piletina i kinoa

 

Recept III – Palačinke od speltinog brašna

 

Palačinke od speltinog brašna

 

Recept IV – Vegi Burgeri

 

Recept V – Chia Puding

chia puding

Close