Fitness 23.03.2020.

Nikako ne možeš da smršaš?

DA LI STE PRESTALI DA MRŠAVITE ZATO ŠTO PREMALO JEDETE I UŠLI STE U REŽIM GLADOVANJA?⁣

Na dijeti ste već neko vreme i u početku je super išlo, ali se odjednom nešto desilo i primećujete kako i⁣
dalje malo jedete, a kilogrami nikako da odu?⁣

Da li ste ušli u režim preživljavanja?⁣
Šta je to uopšte i da li postoji?⁣

Hajde da razjasnimo…⁣


Ni teorijski ni praktično ne postoji šansa da unosite manje kalorija nego što ih telo sagoreva, a da ne⁣
gubite kilograme. ⁣
To prosto nije moguće i režim preživljavanja suštinski ne postoji.⁣

Ali, postoji nešto što može da se desi:⁣
Prvo, gubitak kilograma je u prvim nedeljama uvek značajno brži i sasvim je normalno da kako vreme⁣ odmiče, gubite sve manje kilograma na mesečnom nivou. ⁣

Može doći i do normalne stagnacije.⁣
Takođe, što više kilograma gubite i vaš metabolizam opada tako da vam je potrebno sve manje kalorija⁣
kako biste nastavili da gubite kilograme. ⁣

Recimo da ste krenuli sa 80 kilograma i tada ste unosili određeni broj kalorija. ⁣
Ukoliko sada imate 65 kg i želite i dalje da mršavite, trebaće vam manje kalorija⁣ nego kada ste imali 80 kg.⁣

Još jedna stvar koja nije tako retka je smanjenje fizičke aktivnosti putem koje se takođe sagorevaju⁣ kalorije, pa ako nju smanjite, a jedete isto, nećete biti u deficitu.⁣

I poslednje što ću navesti, ali možda i najvažnije jeste činjenica da što ste duže na određenom režimu, veće su šanse da ćete žudeti za određenom hranom i samim tim češće pojesti nešto van plana, što nećete uračunati u celokupni unos.⁣

Suština je da ne treba da brinete, ⁣

REŽIM GLADOVANJA NE POSTOJI.⁣

A sve što sam pomenula je vrlo rešivo i u vašim je rukama.

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.