Marzipan & Banana kaša

U mleko+voda skuvam ovsene pahuljice (od celog zrna) i lanene semenke. Stavim to sve u serpicu i ostavim na niskoj tempereaturi da se kuva, bez mog prisustva. 😅 Onda nakon 10-ak minuta, kada bi vec trebalo da je sasvim kremasto i u formi kase, dodajem zacine po ukusu. Ovog puta tema su badem & marcipan 😁
U samu smesu kase, dodala sam meru proteina u prahu, ko nema protein, moze dodati jaja, ionako se kasa kuva. (Pocesto me pitate kako jaje u kasu i to jos slatku? – Pa kako jaja idu u kolace, tj.sve moguce kremove i filove za torte? 😁) Eto tako mogu i u kasu. 😉 Uopste se ne osecaju, niti uticu na promenu teksture kase, a samo su vam dodatni izvor proteina kao i masnoca. ✅
Zapravo kasa je cak i ukusnija. Jedan od nacina da kasa duze zadrzi sitost upravo i jeste u dodavanju raznih sastojaka koji ce je obogatiti.
Od voca kupine i banana, homemade marcipan i malo badema. Pa posle ko se jos ne raduje dorucku i to jos ovakvom. 🙈

Šareni tanjir

Jedem sta mi se jede i kada mi se jede. 😁
Prva i osnovna stvar koju treba da uradite, ako zelite da se resite “dijeta” odnosa prema ishrani. Svako robovanje bilo kakvom pravilu ce uciniti da stvarate taj zavisni odnos prema hrani, sto dugorocno vodi ka stalnoj opterecenosti, osecaju krivice, i drugim emocijama kada je hrana u pitanju. Balans, umerenost i raznovrsnost – to neka budu vase zvezde vodilje. 😘

Passion fruit kaša

Baza kaše je: bulgur i lan seme u mleku + jaja i vanila.
Odozgo pasirana banana (kad provucem kasikom, zahvatim svaki deo kase i onda mi je sasvim idealan odnos slatko-neutralnog ukusa) potom maline, indijski orah i passion fruit kao dodatni krem preliv. 🤗🥣

Kajgana sa povrćem

Kada je u pitanju povrce (a i voce), neumerenost je moja slabost, pa mi u obrocima ono i dominira. Sta cu kad volim. 🙈😁
Ovo je moja mera za “drzi sitost” minimum 4 sata.
3 cela jajeta, 1 paprika, 5-6 cvetova brokolija (stap pojedem dok spremam), so, vlasac, biber, paradajz preliven maslinovim uljem – 1 kasika, i ovaj tost hleb, poput Wasa hleba, samo sto je ovaj kupljen u Lidlu. I da jeste malko su mi jaja zagorela, ali nije strašno. 🙈🤣

Hedonistički tanjir 🙂

Ražani tost (poput WASA hleba) samo je ovaj moj iz Lidla. 3 pločice. Na dve kriške je namazan cottage cheese (niskomasni zrnasti sir – koliko znam u Srbiji se jedino može naći u Lidlu) ali ako nemate taj sir, može bilo koji drugi manje masni, kao i pavlaka 12%mm. 2 kuvana jajeta, krastavac na listiće (ljuštilicom sam sekla), potom sušeni paradajz (iako na fotki deluje kao pančeta 😀 ) zatim, matovilac salata, borovnice i kupine. Na jedno jaje sam stavila mix začina (kao neki giros mix). 🙂

Sendviči:

View this post on Instagram

Da li vam je asocijacija na sendvič nešto što se ne uklapa uz pravilnu ishranu i mršavljenje? Naravno da ne mora tako biti. 😉 Sendviči su uvek sjajna opcija za brzinske obroke, kao i one za poneti. Sve što treba je da budete kreativni sa kombinovanjem namirnica kako vam ne bi dosadili isti ukusi. Takođe, ukoliko vam brzina igra važnu ulogu, preporučujem da unapred pripremate sastojke, recimo da početkom nedelje skuvate jaja za par dana, kukuruz šećerac ili šta već volite. Možete i napraviti neki okvirni spisak sastojaka, pa da ih periodično menjate. U videu su nutritivno kvalitetni predlozi koji sadrže sve potrebne makronutrijente koje treba da sadrži jedan dobro izbalansirani obrok. Svakako je najbolje da birate peciva od celog zrna, ali ako volite beli hleb, slobodno i njega uvrstite u svoju ishranu. Znam da to nije popularno čuti od nutricionista, ali je zaista važan kontekst i sve ono ukupno što pojedete, tako da vam beli hleb povremeno baš nikako neće naškoditi, upravo suprotno. To što nemate osećaj uskraćenosti za hranu koju volite vam samo može pomoći da istrajete u pravilnom načinu ishrane. :* Koji predlog vam se najviše dopada? 💫Sendvič sa tunom: 1 lepinjica 1 konzerva tunjevine (u sopstvenom soku ili salamuri) 2-3 kisela krastavčića 2 kašike niskomasnog sira ili pavlake (12%mm) rukola ili bilo koja zelena salata po izboru 💫Sendvič sa sirom i jajima: Lepinjica od ražanog brašna 2 kuvana jajeta (1 celo jaje + 1 belance ) kukuruz iz konzerve jogurt 2-3 kašike Čili u prahu vlašac list ementalera krastavac pas listova zelene salate 💫Sendvič sa šunkom i jajetom: 1 kifla Namaz (niskomasni sir, senf, kurkuma i sušeni travkasti začini) list pečenice 1 jaje na oko rukola paradajz

A post shared by N A D A P I L I S K I C (@nadapiliskic) on

Uživajte do narednog čitanja!

Nada 🙂