NE UPOREĐUJTE SE SA DRUGIMA! ☝️ U redu je da vam posluže kao inspiracija, ali samo toliko. Velike su šanse da ne možete izgledati isto kao fitnes modeli sa instagrama, pa ni kao vaša sestra, komšinica, kolegenica…
Prvo, zato što slike ne pokazuju realnost već su u pitanju dobre poze (skrolujte moje slike, pokazala sam to na svom primeru) i drugo – NEMAMO SVI ISTU GRAĐU TELA.

Ona je genetski uslovljena i upravo zato nekome prvo nestaju masne naslage sa stomaka, nekome sa bokova, neko se najviše goji u gornjem delu tela, neko u donjem… Sve je to individualno i nema nikakve veze sa dijetom ili ishranom na kojoj je neko. Možete vi jesti iste stvari kao vaša prijateljica i vežbati potpuno isto kao ona, pa opet vaši rezultati ne moraju biti isti.
Zato je jako važno da imate realna očekivanja i da znate čemu možete da težite, a za šta je razočaranje zagarantovano.

nada piliskic

Par važnih stvari koje treba da znate: ❣️ Vežbama za određenu regiju ne skidate masti sa tog dela, već samo jačate mišiće ispod. Da bi se oni videli, morate ishranom tj. kalorijskim deficitom ukloniti masti. ❣️ Možete smršati i bez treninga ukoliko ste i dalje u kalorijskom deficitu, ali je svakako bolje i zdravije da imate i trening.
❣️ Ne morate ići u teretanu ili trčati da bi se to računalo kao trening, najbolje je kada odaberete aktivnost koju volite.
❣️ Vežbe snage su takođe efikasne kod mršavljenja, a ne samo kardio.
❣️ Ne postoji način da promenite građu svog tela, ali uvek možete izvući najbolje iz onoga što imate, zar ne? 

NADA FITT PLAN ISHRANE