Insulinska rezistencija

Insulinska rezistencija – 4 nedelje program

RSD4,800.00

Program ishrane za osobe sa insulinskom rezistencijom nije “običan” plan ishrane, pritom ne mislim na sam izbor namirnica. Ono što je meni jako važno u radu sa klijentima jeste da sve prilagodimo njihovim potrebama i ukusu, ali pre svega i njihovom opštem fizičkom i psihičkom stanju. Često radim sa klijentima koji su tek otkrili da imaju insulinsku rezistenciju i tada su često bitniji podrška i pristup nego konkretan plan.

Potrebno im je da dobiju detaljno objašnjenje o tome kako zapravo može i treba da izgleda ishrana sa njihovim stanjem jer su na internetu uglavnom dobijali zatrašujuće informacije poput onih da osobe sa IR ne smeju da jedu ugljene hidrate i da praktično više nikada neće smeti da pojedu ništa slatko. Potrebno im je da čuju istinu – da se sa insulinskom rezistencijom može jako lepo jesti i živeti, uz samo malo truda.

U većini pristupa je fokus na stanju, umesto na osobi, zato sam želela da kroz ovaj program dam nešto drugačije.

Pored samog plana ishrane i predloga treninga, dobijate i dnevnike koje popunjavate koji su podrška tokom procesa. Dosadašnji klijenti kažu da im je popunjavanje dnevnika jako pomoglo na emotivnom nivou, činilo je da budu rasterećeniji, opušteniji i u boljem kontaktu sa svojim telom.

 

U okviru programa ćete takođe saznati više o sledećim važnim temama kada je IR u pitanju:

  • Saznali ste da imate insulinsku rezistenciju – šta sada?
  • Šta je insulinska rezistencija?
  • Uzroci i prevencija insulinske rezistencije
  • Povezanost IR i sindroma policističnih jajnika
  • Kako tačno treba da izgleda ishrana kod osoba sa IR
  • Šta je to glikemijski indeks, a šta glikemijsko opterećenje i zbog čega su važni
  • Šećer i zaslađivači
  • Prednosti i nedostaci Low Carb ishrane
  • Kako da naučite da kontrolišete napade gladi
  • Vodič za samostalno kreiranje obroka

Kilograme skinuti nije teško, svako će naći ovaj ili onaj način, ono što jeste teško i što je izazov je da se željena telesna masa dugoročno održava i da se u procesu osećate dobro.

Upravo uz FITT Metod možete naučiti kako da trajno održavate željenu telesnu masu.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled.

Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša.

Hrana je hrana i ona može biti samo nutritivno bogatija i nutritivno oskudnija.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnostikreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.

Fizički izgled treba da bude u jedinstvu za zdravom psihom, jedino tako postižemo dugoročno održive rezultate.

 

Ako vas interesuju iskustva nekih mojih klijenata do sada, možete ih pročitati na klikom na link ovde