Uncategorized

Plan Ishrane – smršaj zdravo

RSD20,500.00

175

Nema na zalihama

Individualan Plan Ishrane

FITT Individualan plan ishrane uz koji najlakše i najefikasnije stižeš do željenih rezultata.

FITT metod vam daje smernice za trajno održiv način ishrane koji prija vašem telu i duši kao jednoj celini.

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Svako od nas nailazi na poteškoće kada je u pitanju održavanje željene telesne mase. Bilo da je u pitanju pogrešan odabir načina ishrane, ili je u pitanju nedovoljno poznavanje hrane i njenih nutritivnih i energetskih vrednosti ili je pak sasvim nešto drugo u pitanju, sigurna sam da zajedničkim snagama možemo da postignemo željeni rezultat.

Održavanje željene telesne figure može predstavljati pravi izazov, ali uz dobro postavljenu osnovu, ishrana za vas neće više biti nepoznata oblast i nešto što vam zadaje glavobolju.

Fizički izgled treba da bude u jedinstvu za zdravom psihom, jedino tako postižemo dugoročno održive rezultate.

 

Naručivanjem FITT Individualanog Plana Ishrane, dobijate sledeće:

  • Individualni plan ishrane za 7 dana, sa receptima i ispisanim kalorijskim i nutritivnim vrednostima koje su u skladu sa vašim željenim rezultatom.
  • eBook sa preko 150 Nada FITT recepata (doručak, ručak, večera, užine, potaži, dezerti) sa detaljno napisanim isntrukcijama za pripremu obroka, nutritivnim sastavom svakog obroka, tako da kroz ceo proces učite o hrani, obrocima, namirnicama i na taj način se postepeno usavršavate da samostalno sebi kreirate obroke bez potrebe da se trajno vezujete za određene planove.
  • Individualni nutritivni i kalorijski vodic kroz ishranu – u prevodu dalje nastavljate sami, bez moje pomoci, sve je objašnjeno kako
  • Vodič kroz ishranu – moj eBook sa dosta korisnih saveta i informacija kada su u pitanju pravilna ishrana i trening.
  • Bonus! Trening po izboru (kućna ili fitnes varijanta)

 

Ako vas interesuju iskustva nekih mojih klijenata do sada, možete ih pročitati na klikom na link ovde 

 

 

Da li znate da pogrešno isplanirana ishrana vodi ka kompulsivnim prejedanjima, stalnoj želji
za zabranjenom hranom i konstantnim nezadovoljstvom ličnim izgledom?

OCNOVNI PRINCIPI USPEŠNE DIJETE

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Možda ste i sami mislili da će izbacivanje određene namirnice ili makronutrijenta dovesti do trajnog smanjena telesnih masti. Možda vam je to i pošlo za rukom, ali da li se željeni rezultat održao?

Možda ste čuli da ako želite da smršate, treba da drastično smanjite ugljene hidrate u svojoj ishrani. A da li ste isto tako čuli da su ugljeni hidrati makronutrijent koji nam daje energiju, omogućava sjajan mentalni i fizički performans i isto tako da su neophodni u ishrani svih koji vode računa o svom zdravlju.

Sigurna sam da ste makar jednom u svom životu bili na nekoj dijeti i da ste postigli rezultat. Ono što isto tako znam je da se kod 98% ljudi nakon određenog vremena sve vrati na staro. Da li ste krivi vi sami ili je kriva dijeta? Zapravo niko nije kriv. Problem kod većine pristupa ishrani je taj što se ne uče osnove, ne polazi se od bazičnih stvari, ne grade se optimalne navike i nakon završetka svakog režima vi se vraćate starim navikama jer niste naučili kako treba da se hranite da zapravo nikada i ne budete na dijeti, već da način ishrane postane vaš stil života.

 

Ne očekujem od vas da ceo život budete na dijeti, očekujem od vas da od danas pa na dalje nikada nemate osećaj da ste na dijeti. 

 

Osnove FITT Individualanog Plana Ishrane

Verujem da vas od svih silnih saveta na koje nailazite ponekada zaboli glava i da vam na kraju nije jasno kome treba da verujete i kako treba da se zapravo hranite.

Kilograme skinuti nije teško, svako će naći ovaj ili onaj način, ono što jeste teško i što je izazov je da se željena telesna masa dugoročno održava.

Upravo uz FITT Metod vi ćete naučiti kako da trajno održavate željenu telesnu masu.

Ne savetujem vas kako da gladujete ili izbacujete liste namirnica iz ishrane, ne učim vas da kupujete šejkove ili preparate da biste postigli željeni izgled. Ne učim vas da je hrana zdrava ili nezdrava, kao ni dobra ili loša. Hrana je hrana i ona može biti samo nutritivno bogatija i nutritivno oskudnija.

Učimo kako da na osnovu ličnih potreba, želja i ukusa sami sebi u budućnosti kreirate idealne obroke i vodite svoju ishranu na način na koji se najbolje uklapa u vaše potrebe.