Pravilna Ishrana uz Nadine recepte

Meni sugar free

RSD1,700.00

Da šećer ne ubija, to već znamo svi, posebno vi koji redovno pratite FITT. 🙂
Međutim, činjenica je da se dodati šećer nalazi u najrazličitijim namirnicama koje svakodnevno konzumiramo, a da često čak i ne znamo da ga sadrži.
Praktično, unosimo ga u velikim količinama bespotrebno, nesvesno i bez istinskog zadovoljstva koje imamo kada rešimo da pojedemo čokoladu zato što u njoj uživamo.

Ideja ovog izazova je da 14 dana ne unosite namirnice koje sadrže dodate šećere, kako biste osvestili koliko je zastupljen i kako biste ga unosili manje nesvesno.
To će vam posledično dati mogućnost da ga unosite u meri koja vam prija, a da nemate ni zdravstvenih problema zbog toga, a ni sa kilažom.

Iz tog razloga, pred vama je plan ishrane od 14 dana koji podrazumeva obroke koji ne sadrže dodate šećere! 14 dana će biti dovoljno da ne postanete preopterećeni, a da opet vidite kako može da se uživa i u takvoj hrani, ukoliko ste navikli na drugačije. Onda vam kasnije uz to pokoji slatkiš u kom uživate apsolutno ništa loše neće doneti. 🙂

Takođe, ideja je i da kroz program:

  • Unosite više tečnosti
  • Unosite više voća, povrća i dijetnih vlakana
  • Pripremate jednostavne i brze obroke kod kuće, umesto da kupujete gotove
  • Istražujete ukuse nutritivno bogate hrane
  • I u zavisnosti od navedenog cilja (u upitniku) korigujete telesnu masu

 

Program uključuje plan ishrane prema vašim kalorijskim potrebama, nakon popunjenog upitnika, dobijate plan shodno tome da li imate za cilj da smršate, ili da odrzavate telesnu masu.

Program traje 14 dana, dobijate kompletan plan ishrane za 14 dana.

 

Za uplate putem paypal-a (17 eur)

#1 Individualan plan ishrane

RSD14,200.00