Non-diet programi

Vodič za svesno jedenje

RSD2,300.00

Ovaj vodič je kreiran da vam pomogne da pronađete svoj idealan odnos sa hranom i da sama ishrana za vas bude uživanje

Vodič je kreiran da vam pomogne da lakše prepoznate signale svog organizma kada je u pitanju unos hrane.

Vrlo važna stvar koju ću odmah na početku pomenuti jeste da ove vežbe ne koriste osobama koje su na dijetama, restriktivnim režimima i osobama koje se trajno izgladnjuju.

Jedna od osnovnih potreba našeg organizma jeste unos hrane i tu potrebu bez dileme treba ispuniti.

Treba da jedete i treba da jedete dovoljno. Ukoliko ne unosite dovoljno hrane, posledica će i biti preterana želja i tzv. nekontrola unosa hrane.

Ukoliko je organizmu hrana uskraćena, posebno kroz duži period vremena, potreba za kontrolom tj. osećaj samokontrole se javlja, jer vam telo ne veruje.

I tu imamo efekat poslednjeg obroka, gde svesno unosimo preveliku količinu hrane iz straha da nam je taj put, poslednji put.

Dolazi do klasičnog prejedanja usled izgladnjivanja.

Ali, sa druge strane postoje osobe, koje i bez toga što zadovoljavaju unos hrane, imaju potrebu, najčešće nesvesnu, da unose hranu.

Razlozi i okidači mogu biti razni, a na vama je da kroz ponuđene primere i vežbe otkrijete kako možete sebi pomoći u situacijama koje su okidači za prejedanjem.