dve smoothie ideje - FITT.RS

Smoothie Ideje za Doručak

Dva predloga za ukusan i zdrav smoothie obrok. Da bi šejk bio obrok, potrebno je da pored ugljenih hidrata sadrži i proteine i masti. Vaša dnevna doza vitamina i minerala. 🙂 Sve ovo možete i jesti, ne morate blendati, ali kada ste u žurbi ili vam treba obrok za poneti, onda je ovo odličan način da unesete neophodne nutrijente i tako nahranite svoje telo. 🙂

 

Ljubičasti Smoothie –  Šljiva & Kupina

Odličan za one koji imaju lenja creva. Pored toga veoma zdrav i ukusan napitak. Može biti zamena za obrok, jer smo ga obogatili i proteinima i mastima. Sprema se za manje od 5 minuta i super je izvor vitamina i minerala.

Šljiva je dobar saveznik u borbi protiv zatvora ili lenjih creva, ima dosta dijetnih vlakana. Samim tim pružaju osećaj duže sitosti. Šljiva ima povoljno dejstvo na krvne sudove. Spada u antioksidanse, a dobre su i u prevenciji dijabetesa.

Urme su bogate gvožđem, isto pozitivno utiču na rad creva, bogate su vitaminom C i D koji imaju pozitivna dejstva na lep izgled kože.

kupina i sljiva smoothie - FITT.RS

Kupine su bogate dijetnim vlaknima, koja su opet dobra za rad creva, mogu da snize nivo lošeg holesterola. Bogate su vitaminom A , kao i vitaminom C. Kupine kao i šljive imaju antocijane, pigmente crevno plave boje koji imaju zaštitnu ulogu u prveniravnju raka kože.

Ovsene pahuljice su prave metlice za creva, mogu da utiču na smanjenje lošeg holesterola u krvi, samim tim pozitivno deluju na kardiovaskularni sistem. Odmah je tu i prevencija dijabetesa

Pahuljice vam mogu pomoći ako ste na režimu redukcije, jer vezuju vodu za sebe i tako stvaraju volumen u stomaku –  a volumen šalje signal da ste siti.

Cimet je snažan antioksidant, ima antiinflamatorna svojstva, preporučuje se za upotrebu ljudima koji imaju dijabetes.

Zeleni smoothie – Krastavac, Jabuka, Banana i Kivi

dve smoothie ideje - FITT.RS

Krastavac je jak antioksidans, bogat je vitaminom B, ima dosta vlakana i pomaže rad creva, umanjuje rizik od razvoja kancera.

Jabuka prevenira demenciju, smanjuje rizik od srčanog udara, dobar je saveznik kada ste na redukcionom, režimu.

Banana je hrana sportista, odlična je za pre ili nakon treninga, pozitivno utice na opšte zdravlje.

Kivi je izuetno bogat vitaminom C koji je jak antioksidant u nasem telu. Kivi može uticati na kvalitetniji san, zdravlje srca, može uticati na smanejnje krvnog pritiska, bolji rad creva…

 

Uživajte do narednog videa

Nada 🙂

online fitnes coaching

NADA FITT PLAN ISHRANE