Smoothie Obroci za Mršavljenje

Zašto baš smoothie za mršavljenje?

Hrana sama po sebi nema tu moć ni da goji ni da ubrzava metabolizam ili nešto treće, ali neke druge činjenice mogu uticati na to. Evo zašto je konkretno smoothie dobar za mršavljenje.

BRZO SE PRIPREMA

Kada vam za obrok treba svega nekoliko minuta, mnogo su manje šanse da ćete smisliti izgovor da nemate vremena. Sve što vam treba jesu namirnice koje možete kupiti jednom nedeljno i zatim praviti kombinacije kakve želite.

 

MOŽETE GA NOSITI SA SOBOM I JESTI BILO GDE

 

Smoothie ćete lako presipati u posudu/flašu i jesti ga bilo gde. Doslovno ga možete pojesti/popiti i upsut kada ste negde na ulici. Nema bockanja, otvaranja kutijica, pravljenja posebne pauze… Sve je još jednostavnije.

 

MOŽE BITI NISKOKALORIČAN

 

Kada želite da smršate, neophodno je da napravite deficit, a sa smoothijem ćete lako time manipulisati. Ja za sve recepte pišem broj kalorija, tako da pored ovih, možete potražiti i moje starije predloge. Što više kombinacija, to je bolje.

 

UOBROČENI STE

 

Kada napravite klasičan obrok, možete poželeti da sipate još, dodati malo sira, još jedno parče hleba, malo sosa… I sve te sitnice lako dovedu do broja kalorija koji prelazi vaše dnevne potrebe. Pogađate, tada ne samo da nećete smršati, već se možete i ugojiti. Kada pravite smoothie, tačno znate koliko ste čega stavili na zato na kraju tačno znate koliko ste kalorija uneli. Na taj način vam pomaže da dugoročno održite balans.

 

RAZLIČITOST UKUSA

 

Ono što ja obožavam kod smutija jeste to što mogu kombinovati najrazličije namirnice zbog čega svaki put dobijem potpuno novi ukus čak i ako samo poneki sastojak izmenim. Svakome dosadi kada stalno jede jedno te isto, a u ovom slučaju o tome ne morate uopšte brinuti. Nadam se da sam vas bar malo motivisala da uvedete smoothie u svoju redovnu rutinu. Koji su vam omiljeni?

 

Smoothie #1

Leblebije 100g

Kruška 150g

Jogurt 150g

Lanene semenke 1 kašika

Cimet 1 kašičica

Voda

KCAL: 307  UH: 40g  I  PR: 15g MA: 11g

 

Smoothie #2

Jogurt 100g

Brokoli 100g

Mandarina 80-90g

Jabuka 150g

Ovsene pahuljice 30g

Orasi 10g

Voda

KCAL: 381  UH: 53g  I  PR: 14g MA: 14g

 

Smoothie #3

Voda

Banana 100g

Zelena salata 1/2 glavice

Lešnim 10g

Chia semenke 1 kašika

1 merica proteina u prahu

Voda

KCAL: 363  UH: 39g  I  PR: 25g MA: 11g

NADA FITT PLAN ISHRANE