Zamislite sledeću scenu… Svesni ste da imate višak kilograma i da treba da uradite nešto povodom toga. Čitate o ishrani, o dijetama, o treninzima i razmišljate kako ćete od ponedeljka sve to započeti.

Zvuči sjajno!

Jedva čekate da započnete, ali pošto ste doneli tako sjajnu odluku, red je da se za vikend najedete kao ljudi jer od ponedeljka kreće nova dijeta, nova ishrana, novi život… Da li?!!! 🙂

Da li ste zaista tako nekog ponedeljka promenili stil života iz korena? Da li je iko? Često nailazim da je ovo ljudima samo izgovor za još poneko prejedanje, a kad dođe ponedeljak, kao da sve one ideje o promeni izblede. Ili se primene rigorozno i batale posle nekoliko dana.

Zato za vas imam predlog da probate drugačije, za ovo već znate da provereno ne radi. Jednostavno je tako.

NE RAZMIŠLJAJTE O NOVOJ DIJETI. Zamislite da ne postoji. Izbrišite tu opciju iz glave.

Pustite i ono što ste uradili za vikend… Šta god da ste pojeli, nije važno. Vreme da vratite unazad ne možete, ali možete da utičete na ono što ćete uraditi posle.

Ne dozvolite da hrana koju ste pojeli u prošlosti utiče na vašu budućnost i odnos prema istoj. Nije fer. Nije fer da jedan kolač koji ste pojeli tokom dijete, započne vrzino kolo zbog kog sve više i više tonete.

Pustite sve što ste pojeli i pustite sve što ćete u narednim godinama jesti. Oba su previše daleko. Umesto toga, fokusirajte se na ono što je bliže i lakše ostvarljivo.

Mislite o sledećem obroku. Samo toliko, eventualno o sledećem danu ukoliko morate u nabavku. Mada bih ja preporučila da jednom nedeljno izdvojite dan kada idete u nabavku i tada nakupujete dosta zdravih namirnica, tako da uvek imate nešto tako u frižideru. I najvažnije, nećete umorni i gladni nakon posla morati da svraćate u market, a svi znamo da je tada jako teško odoleti slatkišima, grickalicama i prejedanju generalno.

NE OTEŽAVAJTE SAME SEBI. VEĆ OLAKŠAJTE!

A olakšaćete mali, ali sigurnim promenama o kojima sam do sada mnogo puta pričala. I naravno, neoptuživanjem sebe kada za tim nema potrebe. Nije greh jesti bilo koju hranu, to je samo stvar izbora, a ne nešto što vas definiše kao osobu.

Naučite da uživate u hrani i pripremi zdravijih obroka, pronađite načine da vam budu ukusniji. Ali isto tako ne maltretirajte sebe kada pojedete tu krofnu sa kremom. Zaslužili ste je. 🙂

Cilj svakog mog programa ishrane i treninga nije da vi samo smršate, već da:

  • stvorite zdrav odnos prema hrani
  • prestanete da delite hranu na dobru i lošu
  • dobijete smernice za zdrav stil života
  • steknete naviku da birate nutritivno bogate namirnice
  • uživate u tome!
  • i nikada više ne čekate ponedeljak da biste počeli da dijetom. 🙂

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

NADA FITT PLAN ISHRANE