Često govorim da ishranu treba prilagoditi svojim dnevnim obavezama, a danas vam na svom primeru to i pokazujem. ☺️

Ukoliko ste se do sada nepravilno hranili ili prosto želite još da poboljšate svoje navike, imam jedan predlog… Uzmite papir i napišite sve što tokom dana radite. Znam da puno vas ide na posao, pa tako ne možete u potpunosti “prekopirati” moj dan, ali to na kraju nije ni poenta. Treba da naučite da usklađujete sa svojim danom u različutim situacijama.

Za početak će biti dovoljno da pravite neke sitne promene koje vas neće previše opteretiti, a videćete da rezultati neće izostati.

Recimo ako volite da na poslu jedete hranu iz obližnjeg restorana, neka to i dalje ostane tako, ali večeru spremite dan ranije da biste imali nutritivno kvalitetan obrok kada dođete kući. Za večeru kupite nešto što uvek brzinski možete spremiti – obrok salatu sa ranije pripremljenim mesom, kuvanim jajetom…

Druga stvar koja će vam takođe biti jako korisna je da neke stvari koje volite, zamenite boljom opcijom.
Recimo, ukoliko volite slatkiše i “ne možete” bez njih – zamenite ih onim sa nekalorijskim zaslađivačima.
Za razliku od šećera, oni vam neće izazvati nagle skokove glukoze u krvi, pa tako nećete imati one napade gladi, a zbog svoje kalorijske vrednosti ih lakše možete uklopiti u svoj celodnevni plan, tako da ne idete preko svojih kalorijskih potreba. Takođe, ukoliko volite slađe palačinke, kolače ili koji god slatkiš – možete dodati par tabletica i učiniti jelo dosta slađim.
Isto važi i za pića, posebno ako ste navikli da pijete šećer sa kafom, a ne kafu sa šećerom. 😅
Dobićete isti ukus i neuporedivo manje kalorija. 😍

Zatim, trening. Da li volite da trenirate praznog stomaka ili nakon jela? Kada možete da ga uskladite sa obavezama? Da li ćete otići u teretanu ili više volite da vežbate u parku, možda kod kuće? Uvek gledajte da trening “uglavite” u ono vreme u koje će vam najviše prijati i trudite se da se držite toga jer će vam biti lakše kada imate rutinu i ne razmišljate svakog dana o tome. Što je više prostora za promene plana, veće su šanse da na kraju preskočite trening.

Od čega god ste se odlučili da krenete, ne zaboravite – male promene pokreću lavinu. 😍