Šta jedem tokom dana

Često me pitate šta to ja jedem u toku dana i evo delim sa vama još primera. 😀
Shvatićete da izuzev broja kalorija koje unosite ne postoji suštinska razlika između ishrane za povećanje telesne mase, redukciju telesnih masti i održavanja trenutne kilaže. Upravo u tome i jeste poenta kada kažem da je takav način ishrane dugoročno održiv. 😊

Što se doručka tiče, često sam u žurbi pa volim da ga brzinski spremim i najčešće je to nešto što samo mogu da izvadim i pomešam, bez posebnog spremanja. Pirinčane galete su uvek sjajna opcija jer ih možete jesti sa raznim namazima, a moji trenutni favoriti je ubedljivo humus. Pored toga što je jako ukusan (posebno ovaj sa dodatkom ajvara), bogat je i proteinima zbog čega će vam dugo držati sitost. Preko dodajem jaja, sir, začine, nema pravila, samo uzmem šta mi se jede. 😊

Galete takođe možete jesti i za užinu, zbog pakovanja su pogodne za nošenje, a i sada se mogu naći u svakom marketu.

Naravno, isto važi i za voće – nekoliko porcija dnevno. Jedva čekam da krene sezona, znate koliko volim sezonsko sveže voće. 😍

Ručak i večera su mi često slični, nekada napravim veću količinu, pa samo salatu i određene dodatke promenim. Recimo da za ručak dodam hleb ili pastu, za večeru ću krompir ili povrće… Ne postoje posebna pravila, važno je samo da bude što raznovrsnije i sa što više svežih namirnica. Vidite u videu da i pored obroka bogatog povrćem, na kraju uvek dodam i salatu.

Moja preporuka je da se trudite da uvek imate neki protein (meso, jaja, mlečni proizvodi…), skrobni deo (žitarice, pasta, hleb…) i mnoogo povrća. I da sve dodajete po trenutnim željama i ukusu, jedino tako ćete istrajati. Zato uvek i u okviru FITT izazova, pa i kod individualnih planova ishrane, napominjem alternative za sve namirnice, u slučaju da vam se propisano ne jede u tom trenutku. 😊

I to bi bilo to otprilike. 😊 Ukoliko vas zanima još nešto, pišite mi u komentarima.
Kako izgledaju vaši obroci na dnevnom nivou? 😀

NADA FITT PLAN ISHRANE