nadafitt saint johns voda

Super Basic Trening za Noge i Zadnjicu

Dragi svi, evo jednog preldoga za odličan trening za donji deo tela na plaži. Pored plivanja i šetnje kao dve najčešće aktivnosti koje svi na letovanju primenjujemo, postoje i neke vežbice koje se lako mogu raditi i na plaži, a bez da vam je potrebno brdo opreme ili rekvizita. Pre ulaska u vodu odradite jedan set ovih vežbica i tako onda tokom celog dana, pre svakog ulaska u vodu, tokom deset dana letovanja, da vidite sa kakvom formom ćete se vratiti kući. 😉

Svakako se podrazumeva da sve ove vežbice možete raditi i kod kuće ili gde god da se nalazite.

Svaku vezbiu pokusajte da uradite kroz 12 ponavljanja.

Broj serija (onoliko puta koliko ulazite u vodu) 🙂 Šalim se naravno, broj serija 3-4

Pauza oko 1 minut, kada osetite da vam je potrebno.

Naravno, pretpostavljam da ni ne treba da vam napominjem da obavezno ali obavezo pijete dovoljno vode, posebno ako ste na plaži. Kao što svom telu dajete hranu, tako mu dajte i vodu. 😉

Iskorak

Jedna od osnovnih vežbi kada je u pitanju donji deo tela

nadafitt nadafitt

Čučanj sa odizanjem noge u stranu

nadafitt nadafitt

Iskorak u stranu

nadafitt

Bočni aktivni izdržaj

nadafitt nadafitt

Back Leg Extension

nadafitt nadafitt

Rear Leg Raise

nadafitt nadafitt

Triceps Propadanja sa aktivnom nogom

nadafitt nadafitt

 

Zapamtite, svaki dan po malo je bolje nego jako i neredovno. 😉

 

Uživajte do narednog čitanja

Nada 🙂

 

Poslednji članci