Trening sa fitnes loptom

U ovom videu vam pokazujem vežbe za celo telo koje se rade sa swiss (pilates) loptom.  Prilikom odabira lopte obratite pažnju na veličinu.
Telesna visina određuje veličinu lopte koja je odgovarajuća za vas
Lopta veličine:
55cm odgovara ukoliko je vaša visina oko 150-160cm
65cm odgovara ukoliko je vaša visina oko od 160-180cm
75cm odgovara ukoliko je vaša visina oko od 180 -200cm

 

 

Još treninga sa swiss loptom pogledajte ovde:

Trening sa swiss loptom

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

online fitnes coaching

Related Post

About The Author

6 Responses

  1. Marija

    Draga, Nado. Posle dva carska reza dobila sam dijastazu (razdvojene trbusne misice) i znam da ne bih smela da radim klasicne trbusnjake, pa me zanima koje vezbe bi bile dobre. Pozdrav!

    • Nada

      Marija, tačno je da treba da izbegavaš klasične vežbe za stomak, tj. upravo one koje izoluju sam mišić. Idealne vežbe su recimo bridge, side plank, wall sit (sedenje uz zid), čučanj, tokom hodanja trbušni mišiči su isto aktivni, izdržaj sa osloncem na zidu, eto to su neke od vežbi koje su bezbedne da se rade. Treba da budeš pažljiva i što je najvažnije, da na prvom mestu slušaš svoje telo i pratiš mogućnosti. 🙂

      • Marija

        Hvala na odgovoru. Da li smem vezbe za stomak sa podizanjem nogu?

      • Nada

        Podizanje nogu možeš, radi odvojeno, i idealno je da ih savijaš u kolenu pirlikom privlačenja ka sebi. To je lepa vežba i minimalno rizična. 🙂

  2. Marija

    Hvala na odovoru. Nadam se da ce neki od narednih postova biti posvecen ovom problemu jer verujem da ga ima dosta zena ☺. I jos jedno pitanje- da li mogu da radim vezbu na podu sa loptom (prebacivanje iz nogu u ruke)?
    Pozdrav!

    • Nada

      Nema na čemu Marija, izvini što čekaš odgovor, nešto mi obaveštenje o novom komentaru izostaje pa kasnije vidim. Ta vežba je malo zahtevnija, eventualno je možeš raditi uz savijanje nogu. U početku bih je ipak preskočila. 🙂