FITT.RS

Trening sa tegićima

Primer treninga za celo telo sa dodatnim opterećenjem. Ovaj trening se može raditi u fitnes centru, možete ga raditi kod kuće, možete u parku. Potrebni su vam samo tegovi, ja sam ovde koristila dva tega od po 5kg, možete i teže i lakše.

Ako vam je cilj da smršate i da se zategnete, onda radite sa manjim opterećenjem i veći broj ponavljanja, kao u ovom slučaju tegovi od po 5kg i oko 15 ponavljanja pauza do 1 minut.

Ako vam je cilj da malo dobijete mišićnu masu (u kompoziciji) onda možete koristiti veće opterećenje i raditi manji broj ponavljanja do 10-ak, pauza 2-3 minuta.

Ako ste početnik u vežbanju i nemate iskustvo sa tegovima, onda je preporuka da uzmete težinu sa kojom možete raditi 15-20 ponavljanja, i dok ne razvijete dobru tehniku i uopšte malo ojačate celo telo, nemojte prelaziti na veća opterećenja. Uz redovno treniranje 4-6 nedelja može biti idealno da osetite prve rezultate u snazi. Potom možete preći na veće opterećenje.

Ne zaboravite:

Trening bez adekvatne ishrane, kao i dijeta bez treninga, nemaju željene efekte! 

 

trening za mrsavljenje i zatezanje

 

Uživajte do narednog vežbanja

Nada 🙂

 

 

NADA FITT PLAN ISHRANE